3 مبتدی مراحل ساخت کسب و کار شما در Instagram با استفاده از پست حمایت

[ad_1]

چرا Instagram حمایت پست بهترین روش برای رسیدن به کاربران جدید به دنبال کسب و کار مثل مال شما!

Instagram نسل سرب ساده نیست و نیاز به برنامه ریزی استراتژی خلاقیت و تکرار.

در حالی که روش های سنتی برای ساخت کسب و کار شما در Instagram کار سحر و جادو نمی تمایل به رسیدن به تقریبا به عنوان بسیاری از کاربران به عنوان یک جامد با حمایت مالی پست.

زمانی که Facebook آغاز دسترس آلی ساده بود. با کم رقابت و فن آوری های نوظهور به دنبال بیشتر و بیشتر کاربران آن را در واقع کاملا آسان به چیزی ارسال به Facebook. اگر درست تنظیم شده شما می خواهم رسیدن به کاربران جدید آشنا با کسب و کار شما.

سپس هنگامی که آن را به حال به اندازه کافی بزرگ پایگاه کاربر دسترس آلی بود متوقف شده و در نهایت آن شد تقریبا اجباری به پرداخت برای افزایش پست به منظور رسیدن به کاربران جدید است.

Instagram نشده کاملا از بین رفته اند به پرداخت-به-بازی بازی های مدل نشده است, اما این بدان معنا نیست که وجود ندارد برخی از جدی ارزش در پرداخت به فشار یک پست برای کاربران جدید (به نام “ترویج” در Instagram).

است که حق را برای کسب و کار خود و: یا Pinterest Instagram? پیدا کردن در اینجا: یا Pinterest Instagram. که یکی از بهترین برای ساخت کسب و کار شما آنلاین است ؟

بنابراین چه چیزی است که در ترویج یک پست و چگونه شما می توانید آن را درست انجام دهد پس از آن می رسد افراد مناسب برای کسب و کار شما? در اینجا 3 استراتژی به دنبال:

1. ایجاد یک پروفایل کسب و کار

اولین گام این است که خود را تبدیل پروفایل به پروفایل کسب و کار.

به سادگی شیر خورشید نماد (iOS) و یا سه نقطه (اندروید) بسته به نوع دستگاه شما.

در حال حاضر شیر “سوئیچ به مشخصات کسب و کار”. شما نیاز به مطمئن شوید که حساب شما تنظیم شده است به عنوان به خوبی.

با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و شیر “انجام شد”. این که آسان!

*توجه داشته باشید* * * * اگر شما در حال حاضر نیست آن را مهم به آن اضافه شود و به عنوان یک مدیر به همراه Facebook صفحه

2. استراتژی

استراتژی مهم این است که زمانی که ساخت بسیاری از ارتقای پست. آن را ارزشمند داشتن پست شما در حال رفتن به ترویج آماده قبل از اینکه شما شروع.

به این دلیل است که شما می توانید انتخاب نه فقط در آنچه که شما در پست و که شما ترویج آن به اما همچنین که در آن آنها آن را ببینید.

با Instagram پست های خود را ظاهر خواهد شد در هر دو داستان و خوراک بخش از یک حساب کاربری. اگر شما می خواهم به را انتخاب کنید به پست های خود را به نظر می رسد در داستان و سپس شما نیاز به استفاده از Facebook آگهی مدیر.

هر دو گزینه قابل دوام اما مدیر رابط گزینه های بسیار بیشتری نسبت Instagram بومی ارائه می دهد بنابراین اگر شما دسترسی مدیر در ارتباط Facebook حساب و آن را در حال حاضر و سپس آن را توصیه به استفاده از سیستم قوی.

اگر شما می خواهید هر گونه کمک با این همه لطفا در تماس گرفتن و یکی از کارشناسان رسانه های اجتماعی خواهد بود خوشحال به کمک.

در حال حاضر فکر می کنم از کاربر نهایی و چگونه می توان آنها را در دیدن پست های خود را. اگر شما در حال حاضر تعریف شده مشتری ایده آل خود را, شما باید قادر به دیدن رقابت برندها. صیقلی کردن آنهایی که محبوب تر و نگاهی به آنچه که انجام شده است بهتر است برای آنها.

این می تواند به شما بینش واقعی به چه موثر تر خواهد بود برای پست های خود را.

هنگامی که شما در حل و فصل خلاق خود را و شما می دانید که آن را طراحی شده برای آن زمان برای ترویج آن است.

3. پست ارتقاء

بسته به انتخاب خود را از ترویج از طریق Instagram و یا از طریق Facebook Ads Manager شما باید مقدار زیادی از گزینه های در اینجا.

اولین پست خود را خلاق. اگر شما در میانهی شب بررسی راهنمای ما به ساخت کسب و کار شما در Instagram و در عین حال شما باید. این اطمینان را به پست های خود را برای عملکرد بهینه شده است قبل از اینکه شما حتی شروع به پرداخت.

در حال حاضر به بازگشت به پست های خود را و نگاه در پایین سمت راست و جایی که در آن می گوید: “ترویج” شما به سادگی ضربه بزنید.

هنگامی که شما شنود گذاشته ایم آن را مشاهده می کنید گزینه های مختلف که شما می خواهید برای رسیدن به, چه مدت شما باید در حال اجرا خود را ارتقا پست و چقدر شما مایل به پرداخت برای رسیدن به آنها.

گزینه ها ممکن است محدود برای که شما می توانید برسد بنابراین توجه داشته باشید که شما تلاش برای رسیدن به پست و دفعه بعد که شما می توانید سعی کنید پارامترهای مختلف برای دیدن اگر آنها می تواند بیشتر موثر است.

آن را هرگز به عنوان مستقیم به جلو به عنوان تایپ کردن در آنچه که شما می خواهید و بهره برداری انجام می شود. نگاه برای همراه منافع است که مشتری ایده آل خود را داشته و یا دسته گسترده ای آنها را به سقوط.

اگر شما ترویج از طریق Facebook, تبلیغات, شما نیاز به رفتن برای ورود به Facebook profile مرتبط با کسب و کار و انتخاب “مدیر تبلیغات”.

شما نیاز به حرکت را از طریق به سطح آگهی برای این.

این فرآیند از طریق مدیر تبلیغات است که بسیار پیچیده تر است اما گزینه های بسیار بیشتری. شما انتخاب کنید, خلاق, توسط کلیک کردن بر روی “استفاده از پست موجود”. شما پس از آن قادر به انتخاب آسوشیتد Instagram account را انتخاب کنید و پست خود را از وجود دارد.

گزینه های خود را در اینجا برای هدف قرار دادن بسیار بهتر است.

این روش یک سطح متوسط ورزش, بنابراین اگر شما به استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود و یا شما فقط پیدا کردن رابط کاربری بصری به اندازه کافی با ما تماس بگیرید. این روند را نباید مدت زمان طولانی بنابراین اگر شما در حال مبارزه در همه ما انجام بلند کردن اجسام سنگین برای شما.

اگر شما موفق به پیدا کردن راه خود را از طریق تنظیمات و شما باید آن را راه اندازی, راست, شما فقط می خواهید را انتخاب کنید و بودجه و مدت و شما تمام مجموعه.

ما به طور کامل درک پیچیدگی این همه درست انجام شود. در نظر گرفتن یک چاقو در آن با یک پست تست و کوچک بودجه بسیار بهتر است اگر شما در حال برنامه ریزی در مقابله با این خودتان.

Instagram دارای بیش از 10 میلیون فعال ماهانه کاربران و هنوز هم در حال رشد است. رابط کاربری می توانید بدون هشدار و آن را همیشه در حال تصفیه به ارائه حتی بهتر برای رسیدن به پست ترویج بنابراین نمی درمان این آرامی.

فکر می کنم از آن را به عنوان اگر شما با قرار دادن آگهی های سنتی.

با یک آگهی در یک مجله ممکن است شما خود را خلاق دیده می شود توسط هزاران نفر از مردم و این همان است که خود را با IG مشخصات. این بیرون نمایندگی از کسب و کار خود و بنابراین درمان این بخشی از آن مانند هر جنبه از کسب و کار: مانند یک حرفه ای.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>