از سازنده: دفن کابل? بهتر است برای اجرای آن از طریق مجرا – شنبه, 29 Feb 2020 PST

پرسش: Tim افکار خود را بر دفن برقی و تلویزیون کابلی ، من می توانم تایید خرید کابل و سیم است که امتیاز به صورت مستقیم دفن صرفه جویی در هزینه نصب آن در مجرا. چه شده است تجربه خود را با تاسیسات زیرزمینی مثل این ؟ چه می کنید و چرا ؟ – Glenn A., کلمبیا, S. C.

A. این پرسش ها عالی هستند. این مسائل برای بسیاری از مالکان حتی اگر آن را فقط یک پروژه ساده برای اضافه کردن یک پست جدید لامپ در پشت پاسیو.

من نمی ساخت خانه من در حال حاضر زندگی می کنند. این مقدار زیادی از زیرزمینی کابل به خاک سپرده شد. در بهار گذشته همه از ناگهانی یکی از قطع کننده مدار شروع دام نشان می دهد یک مرده ، اگر من تست الکتریکی سیستم نظارت من در حال حاضر با استفاده از من هشدار داده شده است به خطرناک قوس هفته قبل از شکن شروع دام. اما این داستان برای یک روز دیگر.

من ترسیم علت مرده کوتاه به یک محل که در آن دفن کابل از طریق یک پلاستیک مجرا که نصب شد من جلوی خانه. کابل امتیاز شد و به صورت مستقیم دفن اما سالانه فراست تقلا کردن در خاک اینجا در نیوهمپشایر باعث شده بود کابل به rub در تیز برش لبه در انتهای مجرا. در نهایت به بالا و پایین حرکت قطع عایق و سیم لخت shorted در خاک است.

تا به حال کابل به خاک سپرده شده است در مجرا تمام راه از خانه تا به پست لامپ در پایان من درایو من نمی خواهم که به هدر یک روز جایگزین کابل و نصب 70 فوت جدید conduit. من تکان دادن سر من کل زمان حفر سنگر جدید. چگونه می تواند برق یا سازنده فکر صرفه جویی در $30 بود یک ایده خوب است ؟ که تمام مجرا را هزینه زمانی که خانه ساخته شده است.

من از طرفداران بزرگ از قرار دادن تمام زیرزمینی سیم و کابل در داخل کانال. من حتی بزرگتر از طرفداران از قرار دادن این در ترانشه عمیق تر از کد ملی برق حداقل عمق. این را یک گام بیشتر, من یک هیولا فن از گرفتن عکس از باز ترانشه پس از مجرا نصب شده است و قابل مشاهده است. ساقه عکس از زوایای بسیاری از نشان دادن آینده صاحب خانه که در آن خط لوله و کابل به خاک سپرده شد. من از چاپ این عکس ها قرار داده و آنها را در یک ضد آب کیسه های پلاستیکی و نوار کیسه به تابلو برق جهت حفاظت.

اگر شما یک فن از استفاده از مجرا شما ممکن است ذهن خود را تغییر دهید وقتی که باغبان در خانواده خود برس یک کابل به خاک سپرده شد در حالی که حفر یک سوراخ جدید بوش یا درخت. با در نظر گرفتن این واقعا یک ایده خوب به فکر می کنم در مورد که در آن محوطه سازی ممکن است در حیاط خود را. شما ممکن است بخواهید به مسیر زیرزمینی کابل و سیم به دور از حفر این مناطق از مرگ است. من دیده ام تهاجمی سنج برش از طریق مجرا تفکر آنها سفت یک سنگ و یا یک ریشه است.

عضویت در تیم کارتر خبرنامه رایگان و گوش دادن به پادکست جدید. رفتن به askthebuilder.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نژادپرست آمریکا ؟ مقابله با1619 پروژه کاذب روایت

برنی خود خصوصی دانمارک 2 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:53:30 AM ارسال پاسخ

هر زمان که برنی ساندرز سوسیالیسم می آید تا در دموکراتیک بحث او منحرف انتقاد کرد و گفت او به نفع چیزی در امتداد خطوط از دانمارک ، ساندرز بحث رقبا تقریبا همواره اجازه دهید این پاسخ منتقل می کند. (من فکر می کنم پیت Buttigieg سعی کردم به آن را در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای اما نمی توانستم طبقه.) در واقع سیاست های ساندرز طرفداران شباهت کمی به کسانی که از دانمارک و دیگر کشورهای اسکاندیناوی امروز. آنها را شبیه به بسیاری از سیاست های این کشورها سعی 50 سال پیش. اما این سیاست شکست خورده و دور انداخته شد. ورمونت سوسیالیستی است دور شدن با تبلیغات کاذب از جمله طعمه و سوئیچ.

مایک Pompeo مسخره سلف
جان کری در مورد اینکه وزیر امور خارجه:
“من در آن هستم برای علاقه داشتن به شام’ 3 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:47:24 AM ارسال پاسخ

ملی بندر MD — وزیر امور خارجه مایک Pompeo خطاب به شرکت کنندگان در CPAC بعد از ظهر جمعه. او گزارش داد که او فقط آمده از دفتر بیضی با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. “هر کسی می تواند در این اتاق به یاد داشته باشید یک زمان بهتر به یک محافظه کار آمریکا از او پرسید: جمعیت است. “ما امن تر از همیشه است که اقتصاد ما موفق تر از همیشه و رئیس جمهور تهمت متوقف نخواهد برد.” وزیر امور خارجه سپس مفصل اخیر پیروزی در جنگ با ترور از جمله قتل چند با مشخصات بالا تروریست ها. “می توانید همه ما موافق این جهان به مکانی بهتر” از آنجا که این مردم رفته است ؟ او پرسید:

نژادپرست آمریکا ؟ مقابله با
1619 پروژه کاذب روایت 7 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:40:25 AM ارسال پاسخ

یک گروه عمدتا سیاه و محققان و روزنامه نگاران کارآفرینان روحانیون و رهبران جامعه به رهبری رابرت Woodson Sr. محترم ضد فقر فعال راه اندازی کرده اند “1776 متحد” برای مقابله با نادرست و مضر روایت ترویج شده توسط نیویورک تایمز “1619 پروژه است.” این بار نورد از آن بیدار روایت از امریکا نژادپرستانه ملت به عنوان یک مجله یکشنبه در ماه اوت است. سپس آن را به سرعت منتشر شده مجموعه ای از مقالات همراه با راهنمای برنامه های درسی و آموزشی ایدز به هزاران نفر از کلاس های درس در سراسر کشور با توجه به مرکز پولیتزر که گردد به برنامه و مواد. Woodson و همکاران او بسیار در مورد “کشنده” تاثیر این مسابقه شکایت ایدئولوژی در کودکان

اورگان coronavirus بیمار است
کلاس مدرسه, کارکنان; مدرسه بسته
برای تمیز کردن عمیق مقامات می گویند 10 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:26:51 AM ارسال پاسخ

یک مدرسه ابتدایی در اورگان بسته باقی می ماند از طریق پنج شنبه پس از یک کارمند اول شد presumptive مورد کوروناویروس در دولت لیک اسوگو مدرسه منطقه تایید در وب سایت خود را. منطقه گفت: آن 430-دانشجو جنگل تپه مدرسه ابتدایی در لیک اسوگو درست در جنوب پورتلند بسته خواهد شد بنابراین می توان آن را عمیق-تمیز و بنابراین دانش آموزان و کارکنان که اورگان اقتدار بهداشت گفت: ممکن است در معرض این ویروس می تواند در تماس با مسئولان مدرسه فاکس 12 اورگان گزارش شده است. “من صادقانه هر دو نگران و شگفت زده کرد. منظورم این است که شما شنیدن چیزهایی مانند که در اخبار, اما شما لازم نیست انتظار

مارک Seigel انتقاد شدید ‘دسته از alarmists’
در سازمان بهداشت جهانی:
“آنها همیشه غلو مشکل’ 9 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:24:14 AM ارسال پاسخ

فاکس اخبار پزشکی خبرنگار دکتر مارک Seigel با انتقاد از سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان “یک دسته از alarmists” جمعه برای بالا بردن خود را ارزیابی جهانی coronavirus خطر از “بالا” به “بسیار بالا است.” یک “بسیار بالا” جهانی ارزیابی خطر جدی ترین ارزیابی که جدید چهار مرحله سیستم هشدار. رئیس سازمان دکتر Tedros Adhanom ذکر شده “ادامه افزایش در تعداد موارد و تعدادی از کشورها را تحت تاثیر قرار” در بالا بردن سطح خطر. “آنها همیشه غلو مشکل و آنها همیشه آن را مانند به نظر می رسد جهان در حال رفتن برای پایان دادن به” Seigel گفت: “پنج” و اشاره کرد که که بخشی از سازمان ملل متحد.

Joementum: نظرسنجی ها نشان می دهد یک بایدن
فوران چاه نفت در ایالت کارولینای جنوبی ،
جدید منجر شود در فلوریدا 23 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/28/2020 4:18:48 AM ارسال پاسخ

من نمی دانم اگر وجود دارد هر چیزی برای گفتن در این پست بود که گفت: در روز گذشته پست. آیه دوم همان اول: آن suuuuuure به نظر می رسد مانند بایدن باز گشت در کارولینای جنوبی واقعی است. است که در مقابل آنچه که من انتظار می رود پس از برنی زد روی میز در سه متحده است. در خصوص تعجب آور فوران چاه نفت در نوادا به حال هر نشانه ای از دموکرات ها در سراسر کشور شروع به گرم کردن به او و قبول او به عنوان یک ماندگار نامزد. کارولینای جنوبی خواهد بود چهارم و نهایی دومینو به سقوط و که خواهد بود که. به جای بایدن رفته از میانگین 23.3 درصد در SC

ونزوئلا و وهم آور
Endgame از سیاست مدرن 2 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/28/2020 4:14:33 AM ارسال پاسخ

آخرین ماه ژوئن Guaidó به نظر می رسد در واشنگتن در نقش سیاسی توتم. ونزوئلا اصلی رهبر مخالفان—مردی که به رسمیت شناخته شده است که کشور را به مجلس شورای ملی میلیون ها نفر از شهروندان خود را و چندین کشور خارجی به عنوان حق رئیس جمهور ونزوئلا—یکی از مهمانان ویژه در دولت از آدرس اتحادیه. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استقبال Guaidó زندگی به عنوان شواهدی وجود دارد که خود دولت بود “ایستاده تا برای آزادی ما در نیمکره” بود و “معکوس سیاست های شکست خورده قبلی دولت”; به نام او ونزوئلا رهبر فعلی Nicolás Maduro, نامشروع حاکم که “گرفتن در استبداد را شکست و شکسته شده است.”

چگونه می توانید برنی ساندرز
اتفاق می افتد در امریکا ؟ 31 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 5:17:03 AM ارسال پاسخ

تعدادی از صاحب نظران به تازگی استدلال کرد که جوانتر رای دهندگان به خصوص کسانی که زیر 30 هستند کمتر تمایل به زحمت و زمانی که آنها شنیدن کلمه “سوسیالیسم” از آنجایی که آنها هیچ دست اول حافظه از جنگ سرد. به حدی این باید درست باشد. کسانی که نبودند زنده در طول سوسیالیسم را بیرحمانه ترین فجایع — و یا حتی بسیاری از آن پیش پا افتاده شکست — کمتر خواهد بود توسط ایده. اگر یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد و ستایش بسیار عالی سیستم حمل و نقل عمومی رایش سوم و یا در مورد برخی ادعا به نفع آمریکا برده داری را به درستی تعقیب از میدان های عمومی برای همیشه لطفا برای

شرم آور جشنواره هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن
بازنده رخ می دهد برای برخی از این دلیل 4 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 5:09:48 AM ارسال پاسخ

لفظ مکنده! محافظه کار, Inc., است که در آن دوباره معاملات در آن کلاسیک کشتی کروز موتیف به صورت مجازی یک قایق تفریحی در آن هرگز پایان دادن به تلاش برای جدا کردن شما از پول خود را و خود را از خرد و ژنده پوش خود را خراب کرامت است. بیدار شد قانون شماره 1 است که هر چیزی را با “اصول” در نام آن است grift. در حال حاضر چیزی به نام “اصل اول” – اخ – تلاش است به پاشنه کش به CPAC ویژه با آن “ملی اجلاس اصولی محافظه کاری” برگزار می شود در سی در فوریه 29th و پایین و کم و تقریبا قطعا lib tech, سرمایه دار خیلی مهم-یارانه قیمت 10 دلار شما می توانید با حضور در این sexless هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن Freaknik.

بسیار مراقب باشید اگر شما مایل
برای یک نامزد به نام برنی 12 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 4:25:49 AM ارسال پاسخ

جلوگیری از مالش دست خود را با سرور و نشاط بیش از باز کردن آشفتگی در دموکرات اولیه مبارزات محور در زمان جبهه-دونده وضعیت باستان برنی ساندرز. بله او مسن تر از هر کسی که تا کنون به اشغال کاخ سفید از ورود و یا خروج. مطمئن شوید که او یک لون. او را از انجام برخی از چیزهای دیوانه در نوشتن و صحبت کردن است. شما شرط می بندم, پارتی, بزرگان نگران بیمار در مورد نامزدی سوسیالیستی در یک مرکز حق ملت است. اما هنوز بسیار زود در روند انتخاب آنها. ما می دانیم که کمی بیشتر آمده است شنبه شب با نتایج حاصل از کارولینای جنوبی اولیه فرض کنید که دولت جلو نمی آیووا یا فلوریدا با سیل بی نظمی و حلق آویز chads.

آخرین آمریکایی مبتلا به کروناویروس
هیچ مسافرت مربوطه تاریخ: CDC 9 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 4:20:39 AM ارسال پاسخ

به عنوان خوشه های رمان coronavirus ادامه به پاپ تا در سراسر جهان به ایالات متحده است دست و پنجه نرم کردن با چگونه به آماده شدن برای یک شیوع در خاک آمریکا. در اینجا آخرین در حال توسعه وضعیت. CDC مقامات تایید شنبه شب که یک بیمار در کالیفرنیا قرارداد coronavirus. بیمار بنا به گزارش ها ندارد, هر, سفر, تاریخچه و یا قرار گرفتن در معرض خود را به دیگری آلوده بیمار است که برای اولین بار شناخته شده به عنوان مثال از اين مورد در ایالات متحده با توجه به CDC. “همچنین ممکن است که بیمار ممکن است در معرض به بازگشت مسافر که آلوده شد,” یک مقام آژانس در بیانیه ای گفت.

Coronavirus دهید عربستان سعودی
برای محدود کردن سفر به عتبات –
ماه پیش از حج 0 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 4:16:45 AM ارسال پاسخ

عربستان سعودی روز پنج شنبه گفت: آن را به بلوک های خارجی از سفر به مکه و کعبه که مکعب شکل و ساختار در مرکز سالانه حج از نگرانی از گسترش coronavirus. این سفر همچنین محدودیت اعمال به پیامبر (ص) در مسجد مدینه به گفته آسوشیتد پرس. علاوه بر این مقامات عربستان باید متوقف ورود به پادشاهی توسط کسانی که با ویزای توریستی از کشورهای متاثر از coronavirus AP گزارش شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Edmonton Oilers ومیگوید نزدیک به رویای خط هنوز در انتظار Yamamoto و Forum

بازی روز 65 Oilers در مقابل جت

آن بوده است که 14 سال از Edmonton Oilers تا به حال یک رویا خط یک با عمق و مهارت های لازم برای به چالش کشیدن جام استنلی اما ما ممکن است دیدن چنین تیم سرد امشب برابر Winnipeg Jets.

این قدرت کامل از Oilers خط تنها در نیروی کامل زمانی که هر دو Kailer Yamamoto و اسکار Forum بازگشت به خط به بالا. اما ادمونتون فهرستی خواهد بود تقویت شده توسط بازگشت از زاک Kassian امشب همراه با امکان بازگشت کریس راسل.

“او نزدیک است اما او نمی خواهد بازی” Oilers سر مربی دیو Tippett گفت: ادمونتون رسانه امروز در مورد Yamamoto. “امیدوارم ما او را دوشنبه یا در این سفر برخی از زمان… راه او نقش سرسختی او نقش با, ما می خواهیم به مطمئن شوید که هیچ شکست بنابراین ما می خواهم به او را یک زن و شوهر از روز اضافی در اینجا.”

خط تا پس از آن به احتمال زیاد خواهد شد:

Athanasiou-McDavid-انیس

RNH-Draisaitl-Chiasson

Kassian-Sheahan-آرچیبالد

Khaira-هاس-P. Russell

پرستار-خرس

جونز-لارسون

راسل-Benning

اسمیت Koskinen

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

تیلور سویفت هدایت Taylor Swift به ‘جذاب’ ‘دوست داشتنی تر’ در ‘مرد’ ویدیو – شنبه, 29 Feb 2020 PST

ظهور و درخشش مردسالاری: تیلور سویفت می خواهم یک کلمه. روز پنج شنبه صبح ستاره پاپ عرضه فیلم جدید خود برای “انسان” یک standout از اخیر او “عاشق” آلبوم که دو برابر به عنوان یک موسیقی انگشت وسط به نر استقرار. کارگردان سویفت, ویدیو گسترش این آهنگ فمینیستی تم و مبارز شعر.

“من خسته از در حال اجرا به عنوان سریع که من می توانم / تعجب اگر من می خواهم وجود دارد سریعتر اگر من یک مرد بود” او آواز می خواند در گروه کر دوربین با تمرکز بر یک generic-به دنبال مرد در یک دست کت و شلوار (بعد نشان داد به Swift تحت پروتز) inconsiderately مرد, پخش كردن, پاهای خود را در قطار. “و من بیمار از آنها در آینده من دوباره / چون اگر من یک مرد بود, پس از آن من می خواهم مرد.”

Swifties را پذیرفته اند “مرد” به عنوان یک عدالت اجتماعی, سرود خواستار دو برابر استاندارد که زنان اغلب در معرض.

سویفت اغلب از صحبت کردن در مورد مبارزات خود را مرور مردسالار صنعت موسیقی به عنوان یک زن جوان است. در این آهنگ او با اشاره به چند بی عدالتی او مواجه می شوند در زندگی حرفه ای خود را از جمله جنسیتی راه رسانه ها پوشش داده اند و او را عاشقانه و breakups در طول سال.

“آنها می گویند من بازی این زمینه قبل از من کسی به ارتکاب به / و که خواهد بود خوب برای من به انجام,” او حدس در آیه اول به عنوان غیر قابل تشخیص مردانه, alter ego, پارس سفارشات در لبخند کارکنان. “هر فتح من تا به حال ساخته شده را به من بیشتر از یک رئیس به شما.”

بعد او کرد “زمانی که هر کس معتقد است که شما آنچه را که می خواهم ؟” که می تواند به هر چیزی از این هنرمند را گرم کاتالوگ جنگ با سابق کمپانی ضبط موسیقی به نبرد قانونی خود را با رادیو دی جی گناهکار قد در سال 2013. هر دو مورد درگیر مردانی که او را به چالش کشیده اعتبار در یک مرحله.

“آنها نمی خواهد تکان دادن سر خود را و سوال چقدر از این من سزاوار” سویفت آواز می خواند این ویدئو را “مرد” در حال حاضر یک تماس تلفنی در قایق بادبانی خود را احاطه شده توسط چند لباس شنای زنانه دوتکه چادری مدل-نوع زنان است. “آنچه که من پوشیده بود / اگر من بی ادب / همه می تواند جدا از ایده های خوب و قدرت حرکت می کند.”

باقی مانده از این ویدئو نشان می دهد قدرت پردازش نر امتیاز شامل یک مبدل سریع دریافت بالا-سپاس برای انجام حداقل یا فرار انتقاد مهم نیست که چقدر ضعیف او رفتار مردم است. در پایان زوم دوربین را به فاش کردن یک پروتز-رایگان سویفت در صندلی کارگردان دادن یادداشت ها به او نر ستاره – که ابراز معروف ماچو Dwayne Johnson.

“خوب,” او می گوید او قبل از انعکاس آشنا خط. “می تواند شما سعی می کنید به جذاب شاید دوست داشتنی تر از این؟”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

اورگان coronavirus بیمار استکلاس مدرسه, کارکنان; مدرسه بستهبرای تمیز کردن عمیق مقامات می گویند

برنی خود خصوصی دانمارک 2 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:53:30 AM ارسال پاسخ

هر زمان که برنی ساندرز سوسیالیسم می آید تا در دموکراتیک بحث او منحرف انتقاد کرد و گفت او به نفع چیزی در امتداد خطوط از دانمارک ، ساندرز بحث رقبا تقریبا همواره اجازه دهید این پاسخ منتقل می کند. (من فکر می کنم پیت Buttigieg سعی کردم به آن را در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای اما نمی توانستم طبقه.) در واقع سیاست های ساندرز طرفداران شباهت کمی به کسانی که از دانمارک و دیگر کشورهای اسکاندیناوی امروز. آنها را شبیه به بسیاری از سیاست های این کشورها سعی 50 سال پیش. اما این سیاست شکست خورده و دور انداخته شد. ورمونت سوسیالیستی است دور شدن با تبلیغات کاذب از جمله طعمه و سوئیچ.

مایک Pompeo مسخره سلف
جان کری در مورد اینکه وزیر امور خارجه:
“من در آن هستم برای علاقه داشتن به شام’ 3 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:47:24 AM ارسال پاسخ

ملی بندر MD — وزیر امور خارجه مایک Pompeo خطاب به شرکت کنندگان در CPAC بعد از ظهر جمعه. او گزارش داد که او فقط آمده از دفتر بیضی با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. “هر کسی می تواند در این اتاق به یاد داشته باشید یک زمان بهتر به یک محافظه کار آمریکا از او پرسید: جمعیت است. “ما امن تر از همیشه است که اقتصاد ما موفق تر از همیشه و رئیس جمهور تهمت متوقف نخواهد برد.” وزیر امور خارجه سپس مفصل اخیر پیروزی در جنگ با ترور از جمله قتل چند با مشخصات بالا تروریست ها. “می توانید همه ما موافق این جهان به مکانی بهتر” از آنجا که این مردم رفته است ؟ او پرسید:

نژادپرست آمریکا ؟ مقابله با
1619 پروژه کاذب روایت 7 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:40:25 AM ارسال پاسخ

یک گروه عمدتا سیاه و محققان و روزنامه نگاران کارآفرینان روحانیون و رهبران جامعه به رهبری رابرت Woodson Sr. محترم ضد فقر فعال راه اندازی کرده اند “1776 متحد” برای مقابله با نادرست و مضر روایت ترویج شده توسط نیویورک تایمز “1619 پروژه است.” این بار نورد از آن بیدار روایت از امریکا نژادپرستانه ملت به عنوان یک مجله یکشنبه در ماه اوت است. سپس آن را به سرعت منتشر شده مجموعه ای از مقالات همراه با راهنمای برنامه های درسی و آموزشی ایدز به هزاران نفر از کلاس های درس در سراسر کشور با توجه به مرکز پولیتزر که گردد به برنامه و مواد. Woodson و همکاران او بسیار در مورد “کشنده” تاثیر این مسابقه شکایت ایدئولوژی در کودکان

اورگان coronavirus بیمار است
کلاس مدرسه, کارکنان; مدرسه بسته
برای تمیز کردن عمیق مقامات می گویند 10 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:26:51 AM ارسال پاسخ

یک مدرسه ابتدایی در اورگان بسته باقی می ماند از طریق پنج شنبه پس از یک کارمند اول شد presumptive مورد کوروناویروس در دولت لیک اسوگو مدرسه منطقه تایید در وب سایت خود را. منطقه گفت: آن 430-دانشجو جنگل تپه مدرسه ابتدایی در لیک اسوگو درست در جنوب پورتلند بسته خواهد شد بنابراین می توان آن را عمیق-تمیز و بنابراین دانش آموزان و کارکنان که اورگان اقتدار بهداشت گفت: ممکن است در معرض این ویروس می تواند در تماس با مسئولان مدرسه فاکس 12 اورگان گزارش شده است. “من صادقانه هر دو نگران و شگفت زده کرد. منظورم این است که شما شنیدن چیزهایی مانند که در اخبار, اما شما لازم نیست انتظار

مارک Seigel انتقاد شدید ‘دسته از alarmists’
در سازمان بهداشت جهانی:
“آنها همیشه غلو مشکل’ 9 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:24:14 AM ارسال پاسخ

فاکس اخبار پزشکی خبرنگار دکتر مارک Seigel با انتقاد از سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان “یک دسته از alarmists” جمعه برای بالا بردن خود را ارزیابی جهانی coronavirus خطر از “بالا” به “بسیار بالا است.” یک “بسیار بالا” جهانی ارزیابی خطر جدی ترین ارزیابی که جدید چهار مرحله سیستم هشدار. رئیس سازمان دکتر Tedros Adhanom ذکر شده “ادامه افزایش در تعداد موارد و تعدادی از کشورها را تحت تاثیر قرار” در بالا بردن سطح خطر. “آنها همیشه غلو مشکل و آنها همیشه آن را مانند به نظر می رسد جهان در حال رفتن برای پایان دادن به” Seigel گفت: “پنج” و اشاره کرد که که بخشی از سازمان ملل متحد.

Joementum: نظرسنجی ها نشان می دهد یک بایدن
فوران چاه نفت در ایالت کارولینای جنوبی ،
جدید منجر شود در فلوریدا 23 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/28/2020 4:18:48 AM ارسال پاسخ

من نمی دانم اگر وجود دارد هر چیزی برای گفتن در این پست بود که گفت: در روز گذشته پست. آیه دوم همان اول: آن suuuuuure به نظر می رسد مانند بایدن باز گشت در کارولینای جنوبی واقعی است. است که در مقابل آنچه که من انتظار می رود پس از برنی زد روی میز در سه متحده است. در خصوص تعجب آور فوران چاه نفت در نوادا به حال هر نشانه ای از دموکرات ها در سراسر کشور شروع به گرم کردن به او و قبول او به عنوان یک ماندگار نامزد. کارولینای جنوبی خواهد بود چهارم و نهایی دومینو به سقوط و که خواهد بود که. به جای بایدن رفته از میانگین 23.3 درصد در SC

ونزوئلا و وهم آور
Endgame از سیاست مدرن 2 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/28/2020 4:14:33 AM ارسال پاسخ

آخرین ماه ژوئن Guaidó به نظر می رسد در واشنگتن در نقش سیاسی توتم. ونزوئلا اصلی رهبر مخالفان—مردی که به رسمیت شناخته شده است که کشور را به مجلس شورای ملی میلیون ها نفر از شهروندان خود را و چندین کشور خارجی به عنوان حق رئیس جمهور ونزوئلا—یکی از مهمانان ویژه در دولت از آدرس اتحادیه. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استقبال Guaidó زندگی به عنوان شواهدی وجود دارد که خود دولت بود “ایستاده تا برای آزادی ما در نیمکره” بود و “معکوس سیاست های شکست خورده قبلی دولت”; به نام او ونزوئلا رهبر فعلی Nicolás Maduro, نامشروع حاکم که “گرفتن در استبداد را شکست و شکسته شده است.”

چگونه می توانید برنی ساندرز
اتفاق می افتد در امریکا ؟ 31 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 5:17:03 AM ارسال پاسخ

تعدادی از صاحب نظران به تازگی استدلال کرد که جوانتر رای دهندگان به خصوص کسانی که زیر 30 هستند کمتر تمایل به زحمت و زمانی که آنها شنیدن کلمه “سوسیالیسم” از آنجایی که آنها هیچ دست اول حافظه از جنگ سرد. به حدی این باید درست باشد. کسانی که نبودند زنده در طول سوسیالیسم را بیرحمانه ترین فجایع — و یا حتی بسیاری از آن پیش پا افتاده شکست — کمتر خواهد بود توسط ایده. اگر یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد و ستایش بسیار عالی سیستم حمل و نقل عمومی رایش سوم و یا در مورد برخی ادعا به نفع آمریکا برده داری را به درستی تعقیب از میدان های عمومی برای همیشه لطفا برای

شرم آور جشنواره هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن
بازنده رخ می دهد برای برخی از این دلیل 4 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 5:09:48 AM ارسال پاسخ

لفظ مکنده! محافظه کار, Inc., است که در آن دوباره معاملات در آن کلاسیک کشتی کروز موتیف به صورت مجازی یک قایق تفریحی در آن هرگز پایان دادن به تلاش برای جدا کردن شما از پول خود را و خود را از خرد و ژنده پوش خود را خراب کرامت است. بیدار شد قانون شماره 1 است که هر چیزی را با “اصول” در نام آن است grift. در حال حاضر چیزی به نام “اصل اول” – اخ – تلاش است به پاشنه کش به CPAC ویژه با آن “ملی اجلاس اصولی محافظه کاری” برگزار می شود در سی در فوریه 29th و پایین و کم و تقریبا قطعا lib tech, سرمایه دار خیلی مهم-یارانه قیمت 10 دلار شما می توانید با حضور در این sexless هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن Freaknik.

بسیار مراقب باشید اگر شما مایل
برای یک نامزد به نام برنی 12 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 4:25:49 AM ارسال پاسخ

جلوگیری از مالش دست خود را با سرور و نشاط بیش از باز کردن آشفتگی در دموکرات اولیه مبارزات محور در زمان جبهه-دونده وضعیت باستان برنی ساندرز. بله او مسن تر از هر کسی که تا کنون به اشغال کاخ سفید از ورود و یا خروج. مطمئن شوید که او یک لون. او را از انجام برخی از چیزهای دیوانه در نوشتن و صحبت کردن است. شما شرط می بندم, پارتی, بزرگان نگران بیمار در مورد نامزدی سوسیالیستی در یک مرکز حق ملت است. اما هنوز بسیار زود در روند انتخاب آنها. ما می دانیم که کمی بیشتر آمده است شنبه شب با نتایج حاصل از کارولینای جنوبی اولیه فرض کنید که دولت جلو نمی آیووا یا فلوریدا با سیل بی نظمی و حلق آویز chads.

آخرین آمریکایی مبتلا به کروناویروس
هیچ مسافرت مربوطه تاریخ: CDC 9 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 4:20:39 AM ارسال پاسخ

به عنوان خوشه های رمان coronavirus ادامه به پاپ تا در سراسر جهان به ایالات متحده است دست و پنجه نرم کردن با چگونه به آماده شدن برای یک شیوع در خاک آمریکا. در اینجا آخرین در حال توسعه وضعیت. CDC مقامات تایید شنبه شب که یک بیمار در کالیفرنیا قرارداد coronavirus. بیمار بنا به گزارش ها ندارد, هر, سفر, تاریخچه و یا قرار گرفتن در معرض خود را به دیگری آلوده بیمار است که برای اولین بار شناخته شده به عنوان مثال از اين مورد در ایالات متحده با توجه به CDC. “همچنین ممکن است که بیمار ممکن است در معرض به بازگشت مسافر که آلوده شد,” یک مقام آژانس در بیانیه ای گفت.

Coronavirus دهید عربستان سعودی
برای محدود کردن سفر به عتبات –
ماه پیش از حج 0 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 4:16:45 AM ارسال پاسخ

عربستان سعودی روز پنج شنبه گفت: آن را به بلوک های خارجی از سفر به مکه و کعبه که مکعب شکل و ساختار در مرکز سالانه حج از نگرانی از گسترش coronavirus. این سفر همچنین محدودیت اعمال به پیامبر (ص) در مسجد مدینه به گفته آسوشیتد پرس. علاوه بر این مقامات عربستان باید متوقف ورود به پادشاهی توسط کسانی که با ویزای توریستی از کشورهای متاثر از coronavirus AP گزارش شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

‘امان’ کمک به توسعه تجارت جنسی کارگران از سال 2005 تاشو با توجه به بودجه از دست دادن

Kari Thomason همچنان برای انجام, خیابان چک در زمان خود با سایر داوطلبان است. SunMedia

این برنامه توسعه برام که کمک های بی شماری از زنان و دختران در ادمونتون خیابان تاشو در پی مسائل مالی.

بطور دنج قرار گرفتن ایجاد شده در سال 2005 در پی یک پولیس در ولایت نیروی کار تشکیل شده در سال 2003 به بررسی کشتار و آزادسازی جنسی متعدد تجارت کارگران در ادمونتون منطقه کمک مشتریان با خیابان چک, جمع آوری DNA و گزارش بد خرما. بطور دنج قرار گرفتن قطع شد و در ماه فوریه پس از فدرال و استانی بودجه تمام شده بود و تمدید نشد.

در حالی که این برنامه از بنیانگذاران Kari Thomason همچنان برای انجام, خیابان چک در زمان خود با دیگر داوطلبان گفت: “برای از دست دادن برام معنی بسیاری از آسیب پذیر زنان و مردان و فراجنسیتی مردم در حال حاضر خواهد شد بدون دیگر پشتیبانی می کند.

“ما به خیابان های شب دیگر به صحبت کردن با برخی از دختران و آنها فقط عصبانی” Thomason گفت: در این هفته. “آنها مثل ما هیچ کس در حال حاضر که ساعت برای ما.”

پس از برنامه آغاز شد و در اوایل سال 2000 را Thomason را توسعه روابط با تعداد بی شماری از خیابان کارگران پیشرو به گزارش جانز دالالن و بد تاریخ.

“اگر ما آنها را نمی بینید, در خیابان برای یک ماه یا حتی چند هفته ما تماس با مردم” گفت: Thomason. “متاسفانه ما تا به حال به آنهایی که به گزارش چند دختر از دست رفته چون ما آخرین کسانی هستند که به آنها مراجعه کنید.”

Thomason گفت: او قصد دارد برای دیدار با دیگر سازمان های جامعه و ارائه بودجه پیشنهادی به نگه داشتن در حال اجرا برنده جایزه برنامه.

دونالد Langford, مدیر اجرایی Metis خانواده و کودک خدمات گفت: بطور دنج قرار گرفتن یکی از سه برنامه های این سازمان است که از دست دادن در میان بودجه عدم اطمینان از استان های پیشرو به هشت کارمند بودن خاتمه یافته است.

او گفت: او همچنین انتظار برای شنیدن در بودجه پیشنهادی به او ارائه شده به دولت فدرال است.

“(جمعه) من نشستم و من نوشتن هشت فسخ نامه های موثر مارس 31” گفت: Langford. “من امیدوارم که من دریافت بودجه و من امیدوارم که من یک قرارداد جدید از این ابتکار اما من هنوز هم برای خاتمه دادن به این افراد و یا حداقل آنها را به حروف ختم و امیدواریم که ما دریافت کمک های مالی.”

لانگفورد گفت: Metis خانواده و کودک خدمات دیگر قادر خواهد بود برای کمک به حدود 400 نفر جوان و نزدیک به 80 خانواده پس از تمام برنامه های در حال کاهش است. این سازمان در حال حاضر فراهم می کند در صفحه اصلی حمایت از خانواده, جوانان, پشتیبانی و خشونت خانوادگی خدمات امدادی.

“این یک دسته کامل از چیزهای مختلف است. این امر می تواند خوب اگر ما فقط باید یک چیز خاص است که ما را برای یک خانواده است اما خانواده ها بسیار پویا و متفاوت است. آنچه ما انجام دیدار با نیازهای فردی از خانواده که می آید می گوید:” Langford.

استانی دولت اعلام کرد در ماه نوامبر آن را لغو حدود 450 کمک های مالی و عقد قرارداد با 300 سازمان آن را به عنوان reworks چگونه آن بودجه و سازماندهی برنامه هایی که در جلوگیری از کودکان از بودن دستگیر و به دولت مراقبت. این کاهش ها به مجموعه ای به اثر می آیند که از 31 مارس است.

“تصمیم گیری نشده است ساخته شده در مورد خواهد شد که ارائه خدمات به جلو رفتن و نه چقدر قرارداد خود را به مقدار خواهد بود” گفت: ربکا شولتز وزیر از خدمات کودکان در بیانیه ای جمعه. “که فرایند بررسی در حال انجام است و ما در انتظار اعلام قراردادهای جدید در اواسط ماه مارس.”

به نقد و بررسی مجموعه به آدرس تناقضات و پر کردن شکاف در خدمات ارائه شده گفت: Schulz.

dshort@postmedia.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

WDFW بررسی وضعیت از 19 گونه های بومی – شنبه, 29 Feb 2020 PST

واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش است که به دنبال کمک به ارائه اطلاعات در 19 گونه های حیات وحش به عنوان بخشی از بررسی های دوره ای از جمعیت بومی با توجه به سازمان و انتشار اخبار ،

WDFW را بررسی گونه های زیر است: steller شیر دریایی, نهنگ قاتل, lynx, غرب, خاکستری, سنجاب, جنگل, caribou کلمبیایی گوزن دم سفید پلیکان قهوه ای, سفید, پرنده, bald eagle, peregrine falcon بیشتر حكيم grouse, sandhill جرثقیل برفی, باران, marbled murrelet شمال خال خال جغد آرام شاخدار چکاوک, اورگان, زهره اسپارو غربی لاک پشت برکه و تیلور checkerspot پروانه.

برای مقدماتی برنامه سخنرانی برای ماهی ها و حیات وحش, کمیسیون مراجعه WDFW گونه وضعیت وب سایت بررسی.

این گونه تمام شده است ذکر شده است که اخیرا در delisted و یا در حال بررسی برای مثال به عنوان در معرض خطر تهدید و یا حساس است.

“ما علاقه مند در به دست آوردن اطلاعات از جمله سازمان های غیردولتی, دانشگاه, خصوصی, محققان و طبیعت, برای تکمیل اطلاعات فعلی گفت:” هانا اندرسون مثال و بهبود بخش مدیریت برای WDFW حیات وحش تنوع را بدست آورد.

“این گروه ها و افراد به احتمال زیاد اطلاعات با ارزش مانند سالانه تعداد جمعیت یا خصوصی توسعه زیستگاه برنامه های مدیریت” او گفت:.

WDFW است که به دنبال اطلاعات در: گونه جمعیت, شرایط زیستگاه تهدید و روند اقدامات حفاظتی است که بهره مند از گونه های جدید داده های جمع آوری شده پس از آخرین وضعیت بررسی است.

ورودی های عمومی بخش مهمی از جمع بهترین های موجود اطلاعات علمی برای هر گونه اندرسون گفت.

“ما تا حد زیادی ارزش این اطلاعات و تمام افرادی که با ما کار می کنند به منظور حفظ و حفاظت از گونه های,” او اضافه شده است.

حیات وحش مدیران را با استفاده از این اطلاعات برای کمک به به روز رسانی وضعیت ، اطلاعات بیشتر در مورد روند موجود در WDFW گونه وضعیت وب سایت بررسی.

برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ایمیل TandEpubliccom@dfw.wa.gov و یا پست الکترونیکی به هانا اندرسون, واشنگتن, وزارت, ماهی ها و حیات وحش, P. O. Box 43141 دردناک 98504-3141.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

مارک Seigel انتقاد شدید ‘دسته از alarmists’در سازمان بهداشت جهانی:”آنها همیشه غلو مشکل

برنی خود خصوصی دانمارک 2 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:53:30 AM ارسال پاسخ

هر زمان که برنی ساندرز سوسیالیسم می آید تا در دموکراتیک بحث او منحرف انتقاد کرد و گفت او به نفع چیزی در امتداد خطوط از دانمارک ، ساندرز بحث رقبا تقریبا همواره اجازه دهید این پاسخ منتقل می کند. (من فکر می کنم پیت Buttigieg سعی کردم به آن را در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای اما نمی توانستم طبقه.) در واقع سیاست های ساندرز طرفداران شباهت کمی به کسانی که از دانمارک و دیگر کشورهای اسکاندیناوی امروز. آنها را شبیه به بسیاری از سیاست های این کشورها سعی 50 سال پیش. اما این سیاست شکست خورده و دور انداخته شد. ورمونت سوسیالیستی است دور شدن با تبلیغات کاذب از جمله طعمه و سوئیچ.

مایک Pompeo مسخره سلف
جان کری در مورد اینکه وزیر امور خارجه:
“من در آن هستم برای علاقه داشتن به شام’ 3 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:47:24 AM ارسال پاسخ

ملی بندر MD — وزیر امور خارجه مایک Pompeo خطاب به شرکت کنندگان در CPAC بعد از ظهر جمعه. او گزارش داد که او فقط آمده از دفتر بیضی با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. “هر کسی می تواند در این اتاق به یاد داشته باشید یک زمان بهتر به یک محافظه کار آمریکا از او پرسید: جمعیت است. “ما امن تر از همیشه است که اقتصاد ما موفق تر از همیشه و رئیس جمهور تهمت متوقف نخواهد برد.” وزیر امور خارجه سپس مفصل اخیر پیروزی در جنگ با ترور از جمله قتل چند با مشخصات بالا تروریست ها. “می توانید همه ما موافق این جهان به مکانی بهتر” از آنجا که این مردم رفته است ؟ او پرسید:

نژادپرست آمریکا ؟ مقابله با
1619 پروژه کاذب روایت 6 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:40:25 AM ارسال پاسخ

یک گروه عمدتا سیاه و محققان و روزنامه نگاران کارآفرینان روحانیون و رهبران جامعه به رهبری رابرت Woodson Sr. محترم ضد فقر فعال راه اندازی کرده اند “1776 متحد” برای مقابله با نادرست و مضر روایت ترویج شده توسط نیویورک تایمز “1619 پروژه است.” این بار نورد از آن بیدار روایت از امریکا نژادپرستانه ملت به عنوان یک مجله یکشنبه در ماه اوت است. سپس آن را به سرعت منتشر شده مجموعه ای از مقالات همراه با راهنمای برنامه های درسی و آموزشی ایدز به هزاران نفر از کلاس های درس در سراسر کشور با توجه به مرکز پولیتزر که گردد به برنامه و مواد. Woodson و همکاران او بسیار در مورد “کشنده” تاثیر این مسابقه شکایت ایدئولوژی در کودکان

اورگان coronavirus بیمار است
کلاس مدرسه, کارکنان; مدرسه بسته
برای تمیز کردن عمیق مقامات می گویند 8 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:26:51 AM ارسال پاسخ

یک مدرسه ابتدایی در اورگان بسته باقی می ماند از طریق پنج شنبه پس از یک کارمند اول شد presumptive مورد کوروناویروس در دولت لیک اسوگو مدرسه منطقه تایید در وب سایت خود را. منطقه گفت: آن 430-دانشجو جنگل تپه مدرسه ابتدایی در لیک اسوگو درست در جنوب پورتلند بسته خواهد شد بنابراین می توان آن را عمیق-تمیز و بنابراین دانش آموزان و کارکنان که اورگان اقتدار بهداشت گفت: ممکن است در معرض این ویروس می تواند در تماس با مسئولان مدرسه فاکس 12 اورگان گزارش شده است. “من صادقانه هر دو نگران و شگفت زده کرد. منظورم این است که شما شنیدن چیزهایی مانند که در اخبار, اما شما لازم نیست انتظار

مارک Seigel انتقاد شدید ‘دسته از alarmists’
در سازمان بهداشت جهانی:
“آنها همیشه غلو مشکل’ 8 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/29/2020 4:24:14 AM ارسال پاسخ

فاکس اخبار پزشکی خبرنگار دکتر مارک Seigel با انتقاد از سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان “یک دسته از alarmists” جمعه برای بالا بردن خود را ارزیابی جهانی coronavirus خطر از “بالا” به “بسیار بالا است.” یک “بسیار بالا” جهانی ارزیابی خطر جدی ترین ارزیابی که جدید چهار مرحله سیستم هشدار. رئیس سازمان دکتر Tedros Adhanom ذکر شده “ادامه افزایش در تعداد موارد و تعدادی از کشورها را تحت تاثیر قرار” در بالا بردن سطح خطر. “آنها همیشه غلو مشکل و آنها همیشه آن را مانند به نظر می رسد جهان در حال رفتن برای پایان دادن به” Seigel گفت: “پنج” و اشاره کرد که که بخشی از سازمان ملل متحد.

Joementum: نظرسنجی ها نشان می دهد یک بایدن
فوران چاه نفت در ایالت کارولینای جنوبی ،
جدید منجر شود در فلوریدا 23 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/28/2020 4:18:48 AM ارسال پاسخ

من نمی دانم اگر وجود دارد هر چیزی برای گفتن در این پست بود که گفت: در روز گذشته پست. آیه دوم همان اول: آن suuuuuure به نظر می رسد مانند بایدن باز گشت در کارولینای جنوبی واقعی است. است که در مقابل آنچه که من انتظار می رود پس از برنی زد روی میز در سه متحده است. در خصوص تعجب آور فوران چاه نفت در نوادا به حال هر نشانه ای از دموکرات ها در سراسر کشور شروع به گرم کردن به او و قبول او به عنوان یک ماندگار نامزد. کارولینای جنوبی خواهد بود چهارم و نهایی دومینو به سقوط و که خواهد بود که. به جای بایدن رفته از میانگین 23.3 درصد در SC

ونزوئلا و وهم آور
Endgame از سیاست مدرن 2 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/28/2020 4:14:33 AM ارسال پاسخ

آخرین ماه ژوئن Guaidó به نظر می رسد در واشنگتن در نقش سیاسی توتم. ونزوئلا اصلی رهبر مخالفان—مردی که به رسمیت شناخته شده است که کشور را به مجلس شورای ملی میلیون ها نفر از شهروندان خود را و چندین کشور خارجی به عنوان حق رئیس جمهور ونزوئلا—یکی از مهمانان ویژه در دولت از آدرس اتحادیه. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استقبال Guaidó زندگی به عنوان شواهدی وجود دارد که خود دولت بود “ایستاده تا برای آزادی ما در نیمکره” بود و “معکوس سیاست های شکست خورده قبلی دولت”; به نام او ونزوئلا رهبر فعلی Nicolás Maduro, نامشروع حاکم که “گرفتن در استبداد را شکست و شکسته شده است.”

چگونه می توانید برنی ساندرز
اتفاق می افتد در امریکا ؟ 31 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 5:17:03 AM ارسال پاسخ

تعدادی از صاحب نظران به تازگی استدلال کرد که جوانتر رای دهندگان به خصوص کسانی که زیر 30 هستند کمتر تمایل به زحمت و زمانی که آنها شنیدن کلمه “سوسیالیسم” از آنجایی که آنها هیچ دست اول حافظه از جنگ سرد. به حدی این باید درست باشد. کسانی که نبودند زنده در طول سوسیالیسم را بیرحمانه ترین فجایع — و یا حتی بسیاری از آن پیش پا افتاده شکست — کمتر خواهد بود توسط ایده. اگر یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد و ستایش بسیار عالی سیستم حمل و نقل عمومی رایش سوم و یا در مورد برخی ادعا به نفع آمریکا برده داری را به درستی تعقیب از میدان های عمومی برای همیشه لطفا برای

شرم آور جشنواره هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن
بازنده رخ می دهد برای برخی از این دلیل 4 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 5:09:48 AM ارسال پاسخ

لفظ مکنده! محافظه کار, Inc., است که در آن دوباره معاملات در آن کلاسیک کشتی کروز موتیف به صورت مجازی یک قایق تفریحی در آن هرگز پایان دادن به تلاش برای جدا کردن شما از پول خود را و خود را از خرد و ژنده پوش خود را خراب کرامت است. بیدار شد قانون شماره 1 است که هر چیزی را با “اصول” در نام آن است grift. در حال حاضر چیزی به نام “اصل اول” – اخ – تلاش است به پاشنه کش به CPAC ویژه با آن “ملی اجلاس اصولی محافظه کاری” برگزار می شود در سی در فوریه 29th و پایین و کم و تقریبا قطعا lib tech, سرمایه دار خیلی مهم-یارانه قیمت 10 دلار شما می توانید با حضور در این sexless هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن Freaknik.

بسیار مراقب باشید اگر شما مایل
برای یک نامزد به نام برنی 12 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 4:25:49 AM ارسال پاسخ

جلوگیری از مالش دست خود را با سرور و نشاط بیش از باز کردن آشفتگی در دموکرات اولیه مبارزات محور در زمان جبهه-دونده وضعیت باستان برنی ساندرز. بله او مسن تر از هر کسی که تا کنون به اشغال کاخ سفید از ورود و یا خروج. مطمئن شوید که او یک لون. او را از انجام برخی از چیزهای دیوانه در نوشتن و صحبت کردن است. شما شرط می بندم, پارتی, بزرگان نگران بیمار در مورد نامزدی سوسیالیستی در یک مرکز حق ملت است. اما هنوز بسیار زود در روند انتخاب آنها. ما می دانیم که کمی بیشتر آمده است شنبه شب با نتایج حاصل از کارولینای جنوبی اولیه فرض کنید که دولت جلو نمی آیووا یا فلوریدا با سیل بی نظمی و حلق آویز chads.

آخرین آمریکایی مبتلا به کروناویروس
هیچ مسافرت مربوطه تاریخ: CDC 9 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 4:20:39 AM ارسال پاسخ

به عنوان خوشه های رمان coronavirus ادامه به پاپ تا در سراسر جهان به ایالات متحده است دست و پنجه نرم کردن با چگونه به آماده شدن برای یک شیوع در خاک آمریکا. در اینجا آخرین در حال توسعه وضعیت. CDC مقامات تایید شنبه شب که یک بیمار در کالیفرنیا قرارداد coronavirus. بیمار بنا به گزارش ها ندارد, هر, سفر, تاریخچه و یا قرار گرفتن در معرض خود را به دیگری آلوده بیمار است که برای اولین بار شناخته شده به عنوان مثال از اين مورد در ایالات متحده با توجه به CDC. “همچنین ممکن است که بیمار ممکن است در معرض به بازگشت مسافر که آلوده شد,” یک مقام آژانس در بیانیه ای گفت.

Coronavirus دهید عربستان سعودی
برای محدود کردن سفر به عتبات –
ماه پیش از حج 0 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 2/27/2020 4:16:45 AM ارسال پاسخ

عربستان سعودی روز پنج شنبه گفت: آن را به بلوک های خارجی از سفر به مکه و کعبه که مکعب شکل و ساختار در مرکز سالانه حج از نگرانی از گسترش coronavirus. این سفر همچنین محدودیت اعمال به پیامبر (ص) در مسجد مدینه به گفته آسوشیتد پرس. علاوه بر این مقامات عربستان باید متوقف ورود به پادشاهی توسط کسانی که با ویزای توریستی از کشورهای متاثر از coronavirus AP گزارش شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ادمونتون آب و هوا: تعجب! برف و ضربه را بعد از ظاهر

برف موفق به سقوط یک شبه به هوا اما برخی از کرک سفید شروع به شناور در اطراف در حال حاضر. اد قیصر / 00089672A

نگاهی به امروز ادمونتون آب و هوا توسط محیط زیست کانادا.

شنبه صبح درجه حرارت در ادمونتون Blatchford ایستگاه اندازه گیری 0C با 18 متر/ثانیه, بادها از شرق و شمال شرقی و -5 wind chill.

تعجب! برف موفق به سقوط یک شبه به هوا اما برخی از کرک سفید شروع به شناور در اطراف در حال حاضر. بارش برف تنظیم شده است را انتخاب کنید تا برای بقیه روز با تجمع ثابت بین 5 سانتی متر … و یا دو برابر آن است. آنچه را نیز انتخاب کنید تا باد شمال 30 متر/ثانیه, gusting به 60 متر/ثانیه, این بعد از ظهر. امیدوارم که باعث می شود شادی بخش آسان مسیر پیش رو برای هفته آینده با اوج حداقل 2 C حداقل تا پنج شنبه.

امروز هوا

امروز: ابری با دوره های برف آغاز این صبح محلی باد برف در این بعد از ظهر به مقدار بین 5 سانتی متر و 10 سانتی متر. باد شدن شمال 30 متر/ثانیه, gusting به 60 متر/ثانیه, این بعد از ظهر. بالا 1 C. Wind chill -9 این بعد از ظهر. شاخص اشعه ماوراء بنفش 1 یا پایین.

امشب: دوره برف و محلی باد برف پایان این شب و سپس صاف تا قسمتی ابری 30 درصد احتمال وزش ناگهانی باد. باد شمال 30 متر/ثانیه, gusting به 60 متر/ثانیه, شدن نور در این شب ، کم -7 C. Wind chill نزدیکی -11.

فردا: پاکسازی در صبح است. وزش نسیم تا تبدیل شدن به جنوبی 20 متر/ثانیه, آسمان صاف; در بعد از ظهر. بالا 2 C. Wind chill -10 در بعد از ظهر. ابری دوره. کم C. 0

طلوع آفتاب: 7:25 صبح

غروب آفتاب: 6:08 بعد از ظهر

در این روز (1997-2019)

بالاترین متوسط: 6.2 C (2008)

کمترین متوسط: -18.4 C (2012)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

بازی های هیئت مدیره از ’80s در حال بوت برای نسل X – شنبه, 29 Feb 2020 PST

در سال 1981 میلتون بردلی Co. منتشر شده چه ممکن است بیشتر نسل X هیئت مدیره بازی تا کنون است. برج تاریک – یک ماجراجویی فانتزی با چراغ چشمک زن و صدای اثرات ناشی از یک عنوانی پلاستیک برج – یک ضربه بزرگ با بچه ها. و حتی آن را به حال خود را کمی عجیب و غریب تلویزیون تجاری شامل اورسن ولز.

چهار دهه بعد از آن بچه ها در حال ورود به سن متوسط برخی از فرزندان خود را که دست به نظر می رسد جوش داده شده با گوشی های هوشمند. شاید از دلتنگی یا اخرین تلاش برای تعامل با فرزندان آن نسل Xers در حال حاضر به دنبال بازگشت به زمانی که سرگرم کننده نیست نیاز به یک صفحه نمایش درخشان.