10 توییتر نکات — چگونه به خواسته به رقص

[ad_1]

من برگزار شد تعدادی از بازاریابی نقش رهبری در طول زندگی حرفه ای من است و من خیلی راحت با تکنولوژی جدید است. من راه اندازی شد اولین تکان دهنده محصولات آغاز شده جدید مدل های کسب و کار و ایجاد کاملا جدید بخش های بازار در صنعت فناوری. نکته من این است که من معمولا به همه چیز نه به سرعت اما من به اعتراف به شما توییتر در واقع من انداخت به صورت یک حلقه در حالی که برای.

اگر شما در حال شروع به جیر جیر چوب با آن. در آن طول می کشد زمان کمی برای درک هدف و ارزش است. از منظر کسب و کار مزایای نه به عنوان آشکار بازاریابی موتور جستجو با استفاده از Facebook و یا وبلاگ نویسی مانند, من در حال حاضر انجام. میکرو وبلاگ نویسی در توییتر واقعا منحصر به فرد خود حیوان است. شبیه به توصیه من ارائه کرده اند قبل از اینکه در مورد رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن از آن آویزان شما واقعا فقط نیاز به پرش در و شروع به انجام آن است.

توییتر و مقررات: همانطور که با تمام رسانه های اجتماعی در سالن وجود دارد یک پروتکل مجموعه ای از قوانین و مقررات شما می خواهید باشید و دنبال کنید. سریعتر شما انتخاب می کنید این تا سریعتر شما رشد خواهد کرد یک زیر وفادار. مهم نیست که چه درام ضرب و شتم شما از ماه مارس وجود دارد یک گروه و یک جامعه و یک خوراک توییتر برای شما. آیا منتظر نیست برای رسیدن به خواسته رقص فقط رقص شروع. آن می تواند تبدیل به جای اعتیاد آور و بسیار پرارزش هنگامی که شما شروع به دیدن مزایای. در اینجا 10 راهنمایی من آموخته اند که باید مفید در گرفتن شما آغاز شده است.

  1. درخواست سوالات موضعی: مردم در توییتر شبیه به درگیر شدن در عقب و جلو مکالمات. سوالات خوب فکر استارت و یک راه عالی برای به دست آوردن یک گفت و گو رفتن. این یک راه آسان برای شروع و برای تست آب هنگامی که شما برای اولین بار شروع به tweeting.
  2. پست مفید حقایق نکات و مطالب: در علاوه بر این به مکالمات کوتاه ترین مردم در توییتر برای پیدا کردن اطلاعات. این کل “را به” چیزی است. مطمئن شوید که شما در حال دادن ارزش به جامعه و افرادی که شما را دنبال می. مگر اینکه شما یک فرد مشهور شما باید تمرکز در نوشتن حقایق جالب, راهنمایی های مفید و ارزشمند با محتوای آزاد.
  3. می گویند با تشکر از شما: آن است که مشترک توییتر قوانین و مقررات به می گویند با تشکر از شما وقتی کسی تصمیم می گیرد به دنبال شما اضافه می کند به شما یک لیست و یا رسانهها یکی از توییت های خود را. انجام آن غالبا.
  4. اذعان دیگران: Retweeting دیگر مردم توييتها شکل اذعان. شما همچنین باید اذعان شخص دیگر با اضافه کردن یک نظر به خود رسانهها یعنی بزرگ, نکته, مفید, اطلاعات, با تشکر برای به اشتراک گذاری و غیره.
  5. درخواست برای توییتر کمک کند: به مردم بگویید آنچه شما دنبال آن هستید و یا آنچه شما در علاقمند هستند. آن را نیز OK برای درخواست کمک در مورد چگونه به بهترین استفاده از توییتر و اهرم و ابزار آن منطقه در دسترس است. مردم در توییتر می خواهید به تعامل با شما و آنها می خواهم برای کمک به.
  6. خودتان را معرفی کنید: هنگامی که شما به دست آوردن پیروان آنها را ارسال یک یادداشت شخصی و خودتان را معرفی کنید. به آنها بگویید که چیزی در مورد خودتان به طوری که آنها می تواند با شما ارتباط برقرار کنند. شما می توانید این کار را در یک پیام مستقیم یا برخی از مردم از آن در خوراک توییتر.
  7. پاسخ سوالات افراد دیگر: پاسخ به سوالات افراد دیگر که بخواهید. سعی کنید همیشه اضافه کردن مقدار دادن به یک متفکر پاسخ و شاید حتی به آنها لینک های مفید در موضوع آنها توییتی در مورد. صداقت واقعی و نشان می دهد شخصیت خود را.
  8. اطلاع رسانی به مردم در زمانی که شما اضافه کردن آنها به لیست توییتر: به دوستان خود فریاد به اجازه دهید آنها را می دانم زمانی که شما اضافه کردن آنها به لیست توییتر. یکی دیگر از راه به اذعان آنها و آنها را شناخت.
  9. هنگامی که شما اضافه شده به یک لیست می گویند با تشکر از شما: هنگامی که شما اضافه شده به لیست معمولا این بدان معناست که شما به اشتراک گذاری همان منافع با آنها. می گویند با تشکر از شما و به آنها بگویید که چیزی در مورد خودتان. ایجاد اتصال و نگه داشتن مکالمه.
  10. حضور در توییتر حوادث: مردم پس از حوادث زندگی می کنند را می توان با هشتگ. اگر شما تصمیم به پرش در یک رویداد اول خودتان را معرفی کنید. دنبال کنید با یک پیام به طور مستقیم به کسانی که شما تا به حال منافع مشابه با و است که شما ارزش سهم خود را.

توییتر برای کسب و کار: توییتر مانند سایر اشکال رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد دادن به جامعه و یا در این مورد جمعیت است که شما به شرح زیر است. قبل از اینکه شما مورد قبول شما نیاز به دادن ارزش. اگر شما دیده می شود به عنوان تنها وجود دارد به فروش چیزی (خود بهره) مردم را نمی خواهد به شما پاسخ دهند. شما باید استفاده از آن را به نمایش گذاشتن فکر رهبری و برای ایجاد نام تجاری تمایز با ارائه منحصر به فرد و محتوای ارزشمند. مشتریان می خواهید برای خرید از مردم آنها را دوست دارم و احترام. هنگامی که آنها به میل خود تخصص آنها به شما پاداش خواهد. آن را OK به باز کردن و نشان دادن شخصیت خود را. رسانه های اجتماعی مبتنی بر اعتماد و ارتباط است که ارائه سود متقابل است. افراد همفکر شما را دنبال کنید.

داده های من در زمینه فن آوری, آن سخت است برای اذعان به من نیش من لب بود که من خنگ تاسیس در ابتدا با توییتر. ارزش خود را به کسب و کار مشخص نیست. اما پس از چند ماه استفاده و برخی از آزمون و خطا من به شما بگویم که آن را واقعا شگفت انگیز است شکلی از ارتباطات است و باید آن را شامل به عنوان بخشی از خود را در رسانه های اجتماعی راهکار. هنگامی که شما مراحل را درست شما نوسان از همه چیز و پیدا کردن ریتم خود را. توییتر دشوار نیست. مهم نیست که اگر شما یک نسل ژنرال Xer ژنرال Yer یا بخشی نسل از دست رفته اگر شما را در درک برخی از پایه پروتکل های قوانین و مقررات و راه برای تعامل با جمعیت شما به زودی پیدا کردن ارزش در توییتر.

[ad_2]