چگونه به ترویج محصولات خود را در Instagram

[ad_1]

Instagram تبدیل کرده فوق العاده از تبدیل شدن فقط یک عکس ساده های سایت به آنلاین موثر خرید و فروش متوسط. هنوز بسیاری از مردم آگاه هستند که تعامل در این پلت فرم بیشتر از برترین سایت های رسانه های اجتماعی. نامزدی در Instagram 15 برابر بیشتر از در Facebook, Twitter و Google+.

جالب است که 13 درصد از کاربران اینترنت با استفاده از Instagram در حالی که بیش از نیمی از 100 مارک های را ایجاد کرده اند حضور خود را در سایت. صاحبان کسب و کار کوچک نیز باید امکان استفاده از این پلت فرم برای ترویج محصولات خود را.

در اینجا برخی از بهترین راه برای انجام آن است.

استفاده از هشتگهای مناسب

هشتگهای اجازه دهید مردم شما را پیدا کنید و محصولات خود را در Instagram. مطمئن شوید که پس از آن حق استفاده از هشتگهای هر بار که شما با ارسال یک به روز رسانی برای رسیدن به بیشتر افرادی که ممکن است علاقه مند در این موارد شما به فروش است.

جدا با استفاده از هشتگهای در نام کسب و کار شما و محصولات این امر می تواند یک ایده خوب به آن است که اغلب برای جستجو و استفاده بر روی پلت فرم. شما همچنین ممکن است بخواهید به استفاده از ابزار های آنلاین رایگان مانند Iconosquare و Websta برای پیدا کردن هشتگهای محبوب بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر خود را.

استفاده از فیلترها اغلب

آن را خوب به پست به طور منظم عکس ها در Instagram اما می دانم که با استفاده از این سایت را فیلتر شما می توانید جلب توجه بیشتر به تصاویر خود را. یک مطالعه منتشر شده توسط TrackMaven نشان داد که عکس ها با استفاده از Mayfair, فیلتر, بدون فیلتر و دوات فیلتر به دست آورد بیشتر دوست دارد و نظرات در سایت.

اگر شما جدید به استفاده از فیلتر شما می توانید آزمایش با انواع مختلف برای اولین بار پس از پیدا کردن است که محبوب در میان مخاطبان هدف خود را با استفاده از یک Instagram ابزار مدیریت.

ارسال در بهترین زمان

هنگام ارسال در Instagram, شما نیاز به انجام آن در طول زمان هنگامی که بازار هدف خود را با استفاده از پلت فرم. شما می توانید با استفاده از یک ابزار به شما کمک کند با این. IconoSquare ویژگی های بهینه سازی است که گزارش می یابد بهترین زمان را برای شما به ارسال به روز رسانی خود را بر اساس قبلی تعامل خود را با جامعه.

هنگامی که شما تعیین کسانی که بهترین زمان آن را یک نقطه برای ارسال به روز رسانی خود را در طول این دوره برای جذب بیشتر انداز لایک و نظر.

اتصال با دیگر پیروان

در حالی که شما مجموعه خود را از پیروان آن را نمی خواهد صدمه دیده است اگر شما نیز تعامل با پیروان از رقبای خود. با انجام این کار شما باید یک فرصت برای افزایش خود را پیروان و آگهی.

باز هم یک ابزار است که می تواند کمک به شما انجام این کار. این JustUnfollow ابزار می توانید جستجو برای رقبای خود در Instagram طریق نام خود را و آن را به شما را با ارائه لیست خود را از پیروان. شما می توانید آنها را به دنبال آنها و تعامل با آنها را مانند اظهار نظر در عکس های خود را.

به همین دلیل صاحبان کسب و کار که به فروش محصولات را تا حد زیادی بهره مند شوند اگر آنها با اضافه کردن Instagram به لیست خود را از خرید و فروش آنلاین کانال های.

[ad_2]