چگونه به استفاده از Instagram به عنوان یک ابزار بازاریابی

[ad_1]

در حالی که Instagram همچنان به رشد در محبوبیت و خیلی ها به راحتی در دسترس مشتریان فقط در حال انتظار برای شما مانند تصویر آن را تنها حس می کند برای کسب و کار برای تبدیل شدن به فعال بر روی این پلت فرم رسانه های اجتماعی. برخی از کسب و کار ممکن است فکر می کنم که همه آنها باید انجام دهید این است ارسال تصویر و منتظر پیروان به نظر و مانند تصویر خود را; با این حال آن نیاز به کمی تلاش بیشتر از آن برای بهره مندی از مزایای بازاریابی است که می تواند به دست آورد از طریق وب سایت.

یکی از اولین چیزهایی که یک کاربر جدید باید انجام دهید این است که به بهره برداری کامل از بیوگرافی بخش است که در بالای مشخصات خود را. این فضای با ارزش باید مورد استفاده قرار گیرد برای شناسایی افرادی که کسب و کار شما است آنچه شما انجام دهد و اطلاعات وب سایت خود را. شما همچنین باید این فضا سرگرم کننده برای بازدید کنندگان شامل کمی شخصیت است که نشان می دهد شما نه تنها خسته کننده دیگر کسب و کار در تلاش برای پرش بر روی Instagram ارابه موسیقی. شما همچنین باید لینک همه از حساب های رسانه های اجتماعی خود را Instagram account. این شما را قادر به به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها که شما به اشتراک گذاشته اند. این است یک راه عالی برای افزایش ترافیک از طریق های مختلف حساب های رسانه های اجتماعی. اگر کسب و کار شما یک Facebook صفحه شما باید شامل لینک به وب Instagram account.

تصاویری که شما را انتخاب کنید برای به اشتراک گذاشتن خود را Instagram حساب باید شخصی باشد و نه صرفا تبلیغاتی. اگر شما از ویژگی های تصاویر است که بیشتر در طبیعت شخصی و نه چیزی است که می توان در یک مجله شما آغاز خواهد شد برای ساخت یک حضور است که با شخصیت تر و نزدیک. این نوع از تصاویر است که پیروان می تواند مربوط به و لذت بردن از به طور منظم. همچنین شما متوجه خواهد شد که این نوع از تصاویر اغلب تجربه ترین نظرات و تعامل میان پیروان از تصاویر دیگر که اغلب ارسال شده توسط کسب و کارهای دیگر.

به اطمینان حاصل شود که شما تصاویر را می توان کشف شده توسط اشخاص علاقه مند شما باید شامل میشوند. با دقت انتخاب هشتگهای اطمینان خواهد داد که تصاویر خود را نشان می دهد تا در نتایج جستجو و دریافت توجه از افراد شما در حال تلاش برای رسیدن به. نشان داده شده است که کاربرانی که با استفاده از حداقل پنج هشتگهای دریافت بیشترین تعامل از کاربران است. اگر شما در حال ایجاد یک محبوب هشتگ در دیگر رسانه های اجتماعی وب سایت شما باید همچنان به استفاده از این برچسب در Instagram به عنوان به خوبی.

Instagram چیزهای زیادی برای ارائه کسب و کار به عنوان یک ابزار بازاریابی, اما تنها در صورتی از آن استفاده می شود در شیوه ای مناسب. اگر شما استفاده از برخی از تکنیک های که ما در بالا ذکر شده است شما باید به زودی شروع به متوجه افزایش پیروان و همچنین تعامل میان کاربران است. اگر شما در حال حاضر ایجاد یک Instagram حساب شما ممکن است بخواهید برای انجام این کار به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>