موسیقی محلی و تاریخچه آن به همراه معرفی سایت های مرتبط

ریمیکس شاد قدیمی و موسیقی محلی شامل موسیقی محلی سنتی و ژانری است که در طی احیای قومی قرن بیستم از آن شکل گرفت. برخی از انواع موسیقی محلی را می توان موسیقی جهان نامید. موسیقی سنتی محلی از چند جهت تعریف شده است: به عنوان موسیقی که به صورت شفاهی منتقل می شود ، موسیقی با آهنگسازان ناشناخته یا موسیقی که به صورت سفارشی برای مدت طولانی اجرا می شود. در تقابل با سبک های تجاری و کلاسیک قرار گرفته است. این اصطلاح از قرن نوزدهم آغاز شد ، اما موسیقی محلی فراتر از آن است.

با شروع از اواسط قرن 20 ، شکل جدیدی از موسیقی محلی محبوب از موسیقی سنتی محلی و ریمیکس شاد قدیمی تکامل یافت. این روند و دوره احیای مردمی (دوم) نامیده می شود و در دهه 1960 به اوج خود می رسد. این فرم موسیقی را گاهی موسیقی محلی معاصر یا موسیقی احیا folk عامیانه می نامند تا آن را از اشکال عامیانه قبلی متمایز کند. [1] احیای کوچکتر و مشابه دیگری در زمانهای دیگر در سایر نقاط جهان اتفاق افتاده است ، اما اصطلاح موسیقی محلی به طور معمول در مورد موسیقی جدیدی که در طی آن احیای ایجاد شده استفاده نشده است. این نوع موسیقی محلی شامل ژانرهای تلفیقی مانند فول راک ، فولکل متال و سایر موارد نیز می باشد. در حالی که موسیقی محلی معاصر ژانری است که به طور کلی از موسیقی سنتی محلی متمایز باشد ، در انگلیسی ایالات متحده این نام با همان نام مشترک است و اغلب با همان اجرای موسیقی محلی سنتی ، همان مجریان و مکان های مشترک را به اشتراک می گذارد.

تعاریف موسیقی محلی

اصطلاحات موسیقی محلی ، آواز محلی و رقص محلی نسبتاً عبارات اخیر هستند. آنها اصطلاحات فولکلور هستند که در سال 1846 توسط ویلیام تامس ، عتیقه خوار انگلیسی ، برای توصیف “سنت ها ، آداب و رسوم و خرافات طبقات بی فرهنگ” ابداع شد. [2] این اصطلاح بیشتر از اصطلاح آلمانی volk گرفته شده است ، به معنای “مردم به طور کلی” که بیش از نیم قرن قبل توسط یوهان گوتفرید هردر و رومانتیک های آلمانی روی موسیقی عامه پسند و ملی اعمال شده است. [3] اگرچه قابل درک است که موسیقی محلی موسیقی مردم است ، اما ناظران تعریف دقیق تری را گریزان می دانند. [4] [5] برخی حتی موافق نیستند که از اصطلاح موسیقی محلی استفاده شود. [4] موسیقی محلی ممکن است دارای ویژگی های خاصی باشد [2] اما نمی توان آن را از نظر صرفاً موسیقیایی تفکیک کرد. معنایی که غالباً داده می شود این است که “ترانه های قدیمی ، بدون آهنگسازان شناخته شده” ، [6] معنای دیگر آن موسیقی است که به یک فرایند تکاملی “ارسال شفاهی ارسال شده است … تغییر شکل و بازآرایی موسیقی توسط جامعه ای که شخصیت عامیانه خود را به آن می بخشد “. [7]

آهنگ رقص چاقو چنین تعاریفی بیشتر به فرآیندهای “(فرهنگی) بستگی دارد تا انواع موسیقی انتزاعی …” ، “تداوم و انتقال شفاهی … که به عنوان مشخصه یک طرف دوگانگی فرهنگی تلقی می شود ، طرف دیگر آن نه تنها در پایین لایه هایی از فئودال ، سرمایه داری و برخی از جوامع شرقی بلکه در جوامع “بدوی” و در بخشهایی از “فرهنگ های مردمی” “. [8] یک تعریف که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد این است که “موسیقی محلی همان چیزی است که مردم می خوانند”. [9]

اهنگ رقص چاقو

از نظر اسكولز ، [2] و همچنین برای سیسیل شارپ و بلا بارتوك ، [10] نوعی احساس از موسیقی این كشور وجود داشت كه متمایز از موسیقی شهر بود. موسیقی عامیانه قبلاً “… به عنوان بیان اصیل روشی از زندگی که اکنون در گذشته یا در شرف ناپدید شدن است (یا در بعضی موارد ، حفظ می شود یا به نوعی احیا می شود)” ، [11] به ویژه در “جامعه ای که تحت تأثیر موسیقی هنری “[7] و توسط آهنگ تجاری و چاپی. لوید این را به نفع تمایز ساده طبقه اقتصادی [10] رد کرد اما هنوز برای او ، موسیقی محلی واقعی ، به قول چارلز سیگر ، “با یک طبقه پایین تر” در جوامع طبقه بندی شده فرهنگی و اجتماعی “همراه بود”. از این نظر ، موسیقی محلی را می توان به عنوان بخشی از “طرحواره ای متشکل از چهار نوع موسیقی” ابتدایی “یا” قبیله ای “،” نخبه “یا” هنر “،” عامیانه “و” عامه پسند “در نظر گرفت. [13]

دانلود آهنگ عروسی (قدیمی ولی فوق العاده شاد) موسیقی در این سبک را اغلب موسیقی سنتی نیز می نامند. اگرچه این اصطلاح معمولاً فقط توصیفی است ، اما در بعضی موارد افراد از آن به عنوان نام ژانر استفاده می کنند. به عنوان مثال ، جایزه گرمی قبلاً از اصطلاحات “موسیقی سنتی” و “فولکلور سنتی” برای موسیقی محلی استفاده می کرد که موسیقی محلی معاصر نیست. [نیاز به منبع] موسیقی محلی ممکن است شامل بیشتر موسیقی بومی باشد. [4]
مشخصات

از منظر تاریخی ، موسیقی محلی سنتی دارای این ویژگی ها بود: [12] [تأیید لازم است]

از طریق یک سنت شفاهی منتقل می شد. قبل از قرن 20 ، مردم عادی معمولاً بی سواد بودند. آنها آهنگها را با حفظ آنها به دست آوردند. در وهله اول ، این کار توسط کتاب یا رسانه ضبط شده یا منتقل شده انجام نمی شد. خوانندگان ممکن است با استفاده از صفحات گسترده یا کتاب های آهنگ ، رپرتوار خود را گسترش دهند ، اما این پیشرفت های ثانویه با همان آهنگ های اصلی که در گوشت تجربه می شوند ، دارای همان شخصیت هستند.
دانلود بهترین آهنگ های ترکیه ای قدیمی موسیقی اغلب مربوط به فرهنگ ملی بود. از نظر فرهنگی خاص بود. از یک منطقه یا فرهنگ خاص در متن یک گروه مهاجر ، موسیقی محلی بعد دیگری برای انسجام اجتماعی پیدا می کند. این امر به ویژه در جوامع مهاجر بسیار مشهود است ، جایی که استرالیایی های یونانی ، سومالیایی آمریکایی ، پنجابی کانادایی و دیگران تلاش می کنند تفاوت های خود را از جریان اصلی تأکید کنند. آنها آوازها و رقص هایی را می آموزند که از کشورهایی که پدربزرگ و مادربزرگ آنها از آنجا آمده اند ، می آیند.
آنها رویدادهای تاریخی و شخصی را گرامی می دارند. در روزهای خاصی از سال ، از جمله تعطیلات مانند کریسمس ، عید پاک و اول ماه مه ، آهنگ های خاص چرخه سالانه را جشن می گیرند. تولدها ، عروسی ها و مراسم خاکسپاری را نیز می توان با ترانه ، رقص و لباس های خاص ذکر کرد. جشنواره های مذهبی اغلب م musicلفه موسیقی محلی دارند. موسیقی کرال در این رویدادها کودکان و خوانندگان غیرحرفه ای را به شرکت در یک عرصه عمومی وادار می کند ، پیوند عاطفی ایجاد می کند که هیچ ارتباطی با خصوصیات زیبایی موسیقی ندارد.
این ترانه ها به طور معمول و در مدت زمان طولانی و معمولاً در چندین نسل اجرا شده اند.

بعنوان یک عارضه جانبی ، ویژگیهای زیر گاهی اوقات وجود دارد:

موزیک برای ارامش اعصاب حق چاپ در مورد آهنگ ها وجود ندارد. صدها ترانه محلی از قرن نوزدهم نویسندگان شناخته شده ای دارند اما در سنت شفاهی تا جایی ادامه پیدا می کنند که برای اهداف انتشار موسیقی سنتی تلقی می شوند. این از دهه 1940 بسیار کمتر شده است. امروزه تقریباً هر آهنگ عامیانه ای که ضبط می شود ، به عنوان تنظیم کننده معرفی می شود.
تلفیق فرهنگ ها: از آنجا که فرهنگ ها در طول زمان با یکدیگر تعامل و تغییر می کنند ، آهنگ های سنتی که با گذشت زمان تکامل می یابند ممکن است فرهنگ های متفاوت را درگیر کرده و منعکس کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>