قابل توجه روند به دنبال در زمینه نوشتن مطالب و محتوا بازاریابی

[ad_1]

محتوا می یابد یک فضای مطلوب در سراسر آفلاین و آنلاین جهان است. بدون محتوای مناسب اطلاعات تحویل بخشی ناقص باقی می ماند. در واقع این مطالب راست است که منعکس کننده اطلاعات صحیح به مخاطبان هدف. با محتوا و به دست آوردن اهمیت بالا در جهان امروز گرایش های مختلف در آینده نگه دارید تا در محتوای جهان است. روند عناصر در نتیجه تشکیل می دهند بخش عمده ای از موفقیت توسعه محتوا. ادامه این روند نه تنها کمک به توسعه محتوا اما با بازاریابی خود را بیش از حد!

بازاریابی محتوا یکی از مواد تشکیل دهنده مهم در زمینه نوشتن مطالب. این روش استفاده می شود برای ایجاد ارزش نام تجاری از محتوای در حال توسعه و ساخت آن را در دسترس برای خوانندگان هدف.

فعال بودن و پیروی از روند آینده می تواند در نتیجه یک حیاتی دست کمک به همه کسانی که متعلق به محتوای جهان است. این نه تنها کمک می کند تا با به حداقل رساندن زمان دهانه اما پول و تلاش بیش از حد!

این روند باید ثابت می تواند کمک بزرگی برای کل جهان رقابتی. آنها شده اند مربوطه و راهنمای گذارنده روند در محتوا میباشد. با چند comers جدید در نوشتن مطالب جهان, این روند شده اند کمک بزرگی برای آنها است. این است هدایت آنها به سمت هنجارها و موارد زیر دامنه قابل ملاحظه ای.

مرسوم در روند نوشتن مطالب و محتوا بازاریابی زمینه:

بیایید نگاهی به سوار را از طریق برخی از روند بالا آمدن در نوشتن مطالب و محتوا بازاریابی زمینه:-

  1. استراتژی بازاریابی محتوای بومی و ارتقاء تقدیر تبلیغات

یکی از بزرگترین روند در حال دنبال شدن در محتوای جهان است که ایجاد حق استراتژی بازاریابی محتوا. این کمک می کند تا بیشتر در حرکت های آینده در طرح بازاریابی محتوای خود را در مسیر درست.

بومی ارتقاء تقدیر تبلیغات یک عنصر مهم از بازاریابی محتوا میشه. در واقع آن است که دروازه ورود به ساختمان طرح بازاریابی مناسب برای محصول یا خدمات خود را با محتوای مناسب تحویل.

  1. ایجاد جادویی محتوای تولید شده توسط کاربر

مشتریان یکی از تاثیرگذار ترین بخش از کسب و کار است. مشابه در مورد یکی از trendiest فرم از محتوا نوشتن تقدیر بازاریابی است. کاربران امروز خود را آماده برای ایجاد محتوای مربوط به کسب و کار در فرم و یا نظرات و یا پیشنهادات. این یکی از trendiest راه در حال دنبال شدن در میدان محتوا.

  1. هنر داستان سرایی به مخاطبان

هنر داستان سرایی همیشه می رود در مسیر درست است. این یکی از مرگبارترین روند در حال دنبال شدن در این زمینه است. به عنوان مثال ایجاد یک داستان بصری است که شامل هدف قرار دادن یکی دیگر از روند قابل توجه در توسعه محتوا و بازاریابی زمینه است. این لینک مخاطب به محتوا و توسعه شرکت ارتباط ایجاد نام تجاری حفظ در ذهن خود.

  1. اپیزودیک نوشته ها نسل بعدی روند

بر اساس جدول زمانی اپیزودیک مطالب دیگر روند setters امروز در محتوای جهان است. آن را می دهد یک تاثیر طولانی مدت بر خوانندگان. در اینجا به شما ارائه فرصتی برای بازگو مطالب خود را همراه با اضافه کردن عنصر جذاب از خواننده انتظار به کار خود را.

  1. خیاط ساخته شده محتوا برای سیستم عامل های مختلف

با سیستم عامل های مختلف در دسترس آنلاین مطالب جهان, هر پلت فرم نیاز به درمان به طور جداگانه. خیاط ساخته شده مطالب خوبی در این وضعیت خاص به دست آورده و مرسوم upraise در این زمینه است.

به عنوان مثال: – برخی از دسته بندی های مطالب انتشار سیستم عامل به عنوان ذکر شده در زیر:-

  • رسانه های اجتماعی انتشار: Pinterest, Instagram, Facebook, Twitter, Tumblr
  • وبلاگ پلت فرم چاپ و نشر: متوسط LinkedIn
  • تصویری سیستم عامل: Facebook, YouTube, Vimeo, اسنپ چت
  • پخش زنده پلت فرم: Periscope (توییتر), Meerkat
  • Q&A: Quora, ق, ورودی, Invision
  1. ابزار جستجوگرها و بازاریابی محتوا

جستجوگرها ابزار ابتلا به لیست بالا در نوشتن مطالب و محتوا بازاریابی زمینه است. این است که با توجه به تأثیر عمده ای از آن ارائه می دهد در توسعه نام تجاری و نام تجاری شناسایی در ذهن مشتریان است. با استفاده از حق SEO tool یکی همچنین می توانید بداهه نوازی لیست گوگل و رتبه بندی مربوط به محتوای خاص توسعه یافته است. این است که در گام نخست نسبت به محتوای بازاریابی و نام تجاری.

  1. محتوای بودجه بازاریابی در رگه برنده

با افزایش نیاز به بازاریابی محتوا روند دیگری که دارای رشد بالا است و این رشد در برنامه بودجه در این حوزه است. از چند سال گذشته بودجه برای بازاریابی محتوا رشد کرده است به خوبی برای جذب مشتریان هدف. حدود 54 درصد از بازاریابان باید به طور قابل توجهی افزایش بودجه بازاریابی خود را در این زمینه در چند سال گذشته.

به دنبال این مطالب بازاریابی و نوشتن روند و ایجاد مرسوم شگفتی در این زمینه!

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>