رسانه های اجتماعی – به مشتریان خود یک صدا

[ad_1]

من خواندن یک تعریف از رسانه های اجتماعی هر روز, اما من نمی بینم بسیاری از دلایل برای کسب و کارهای کوچک به آن را در آغوش. مگر اینکه شما مقدار زیادی از زمان برای تنظیم حضور خود را در یک یا بیشتر از سایت های محبوب ترین و به نظر می رسد که سه حداقل است و سپس پیام خود را در حال رفتن به از دست رفته در جریان تبلیغات, تبلیغات اطلاعات و دشت زباله که characterises رسانه های اجتماعی.

پس چرا آن را انجام دهید ؟

یکی از مزیت های رسانه های اجتماعی است که لحظه توجه من است و توانایی آن را دارد که شما مالک کسب و کار و دسترسی به دیدگاه ها و نظرات مشتریان خود و چشم انداز. نگاهی آمازون برای مثال نمی بارز ترین سایت های شبکه های اجتماعی اما من هرگز خرید یک محصول از آمازون مگر اینکه از آن است که favourably بررسی شده است. من با استفاده از سفر مشاور در راه همان است. مشتری یا کاربر بازخورد چیزی است که می تواند باعث شکستن و یا یک محصول یا خدمات و در آن شده است هرگز بیشتر آزادانه در دسترس است.

چگونه می تواند به شما استفاده از رسانه های اجتماعی خود را حضور به نفع خود را?

اگر شما یک حضور رسانه های اجتماعی آن می تواند به عنوان یک نقطه کانونی برای مشتری مشاهدات و بازخورد. آن را نیز به شما می دهد این فرصت را به مدیریت و پاسخگویی به نظرات و همچنین تعامل با افراد و یا گروه از مشتریان است. به منظور دستیابی به این, حضور شما نیاز به جذاب و قابل دسترس مشتریان و چشم انداز نیاز به بهانه ای برای دیدار شما و انتظارات معقول است که آنها را بهره مند از سفر خود را در برخی از راه. تعامل خود را باید مکالمه به جای مقابله و پاسخ به ستایش و همچنین انتقاد. باید یک سیاست روشن برای مقابله با هر گونه جدی و یا مخرب و نامطلوب نظرات. آماده به تشخیص زمانی که شما در اشتباه هستند و همچنین سعی کنید برای مشاهده هر وضعیت از مشتری چشم انداز.

اگر این همه به نظر می رسد به یک فرایند وقت گیر است. بنابراین گرفتن برخی از کمک وجود دارد بسیاری از مردم مثل من که اجازه خواهد داد که شما را به برون سپاری برخی یا تمام رسانه های اجتماعی خود را درست انتخاب کنید که نسبتا محلی و که شما می توانید اعتماد.

[ad_2]