رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

[ad_1]

رسانه های اجتماعی تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از ما روز به روز زندگی می کند. کسب و کار از تمام اندازه ها و اشکال باید شروع به ساخت بسیاری از در دسترس رسانه. امروز ما سعی خواهد کرد برای anatomize راهنمایی در رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک. وجود مجموعهای از کسب و کارهای کوچک eyeing رسانه اجتماعی برای ترویج کسب و کار خود را/خدمات. اما majorly به این کسب و کارهای کوچک در حال شکست و یا قادر به استفاده بهينه از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود را رشد. وجود دارد بسیاری از نظریه ها و استراتژی در مورد چگونه به طور موثر استفاده از رسانه های اجتماعی برای تاسیس برند اما این موضوع رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک است که به ندرت مورد توجه قرار گیرد. با توجه به دیجیتال state of eMarketing هند 2017 اکتان پژوهشی:

60 درصد کسب و کارهای کوچک ترویج کسب و کار خود را در رسانه های اجتماعی. 50 درصد تمرکز بر روی SEO و 35 درصد استفاده از قیف بازاریابی چند مجرایی.

70 درصد کسب و کارهای کوچک در نظر محتوا به عنوان استراتژی اصلی خود را فعالیت بازاریابی.

52 درصد صاحبان کسب و کار با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان کارآمد به آدرس تعامل مشتری.

بیش از 20 درصد از صاحبان کسب و کار گفت که آنها در حال ساخت 50 درصد به علاوه سود با استفاده از رسانه های اجتماعی.

دلایل اصلی برای پایین مردم در انتخابات هستند و عدم اطمینان در استفاده از رسانه های اجتماعی محاسبه بازگشت سرمایه گذاری و متقاعد کردن کارکنان/سهامداران به پرچ رسانه های اجتماعی. از این رو, مهم است به آدرس فیل در اتاق و تجزیه و تحلیل چگونه مفید است که رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک.

رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک است یک راه عالی برای در حال ظهور کسب و کار برای تولید سرب و ساخت شهرت. اگر به طور منظم به روز رسانی رسانه های اجتماعی می تواند در ارائه نتایج بیشتر نسبت به رسانه های سنتی. رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک به مارک های لبه کنترل بر محتوا است که آنها می خواهند به پست. همچنین از رسانه های اجتماعی دو راه گفت و گو روند آن کمک می کند تا کسب و کار فورا به شناسایی آنچه که بهره آنها. رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک نیز کمک می کند تا تولید کلمه از دهان است که یکی از بهترین ابزار های در حال ظهور کسب و کار.

رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک | 10 راهنمایی به طور موثر استفاده از رسانه های اجتماعی

تعریف مخاطبان خود را

اولین و مهمترین بخش مهم است که کسب و کارهای کوچک باید تمرکز بر این است که تعریف مخاطبان هدف خود را. این کمک می کند تا کسب و کارهای کوچک به دستگاه خود استراتژی رسانه های اجتماعی درآمده است. مخاطبان باید تعریف شده بر اساس گروه سنی sexمحل آنلاین کاربران و رفتارهای خود را به منافع و ترجیحات. برای محصولات تو رفتگی در دیوار صاحبان کسب و کار می تواند حتی کاربران هدف خود را بر اساس تولد و سالگرد و نقطه عطف مهم. هدف قرار دادن مخاطبان نقش بسیار مهم و نقش مهمی در نتیجه از نتایج. برای مثال: یک فروشگاه محلی فروش کفش نباید هدف قرار دادن کاربران با علاقه به سرگرمی است. مغازه قطعا موفق به بدست آوردن نتایج مورد نظر.

تعیین اهداف دست یافتنی

موفقیت یک شبه یک اسطوره است. کسب و کارهای کوچک باید با درک این واقعیت اساسی. به طور کلی زمانی که یک کسب و کار جدید شروع به فروش در رسانه های اجتماعی وجود دارد و قابل لمس هیجان دستیابی به بیش از مجموعه ای هدفمند فروش. کسب و کار نیاز به تعیین اهداف است که به سمت بالا و رو به جلو است. برای رسیدن به enormous اهداف کسب و کارهای کوچک شروع به به روز رسانی خوراک های اجتماعی با به روز رسانی های متعدد در مدت زمان کوتاه تر. این منجر به کاربر سردی در محصول/خدمات. مجموعه اهداف باید در همگام سازی با نام تجاری core قابلیت ها و تخصص است. برای مثال: اگر یک کسب و کار به فروش کفش آنها نباید به مجموعه هدف به تعمیر حداکثر کفش در منطقه خود است.

سمت راست را انتخاب کنید متوسط

در حال حاضر هر کس می داند که رسانه های اجتماعی به صورت رایگان. حتی پرداخت مبارزات انجام می شود با هزینه نسبتا پایین در مقایسه با رسانه های سنتی. آن است که در این سناریو که ما اغلب کسب و کارهای کوچک پریدن روی ارابه موسیقی و ایجاد پروفایل در تمام سیستم عامل های موجود. ایجاد پروفایل های اجتماعی مانع نیست تصویر نام تجاری اما به شدت ترویج یک نام تجاری در اشتباه سیستم عامل می تواند منجر به نام تجاری خود را از دست دادن مشتریان بالقوه است. از این رو بهتر است آن را برای SME را برای اولین بار شناسایی حق پلت فرم که از طریق آنها می توانید حداکثر رساندن کسب و کار خود را. برای مثال: اگر یک کفش فروش برند تلاش می کند به شدت فروش در ارتباط با آنها نمی توانید یک پاسخ قابل قبول نسبت به تبلیغات در Facebook/Instagram.

ترویج هسته ای خود را محصول/خدمات

پس هر کسب و کار است که در رسانه های اجتماعی موج آن مهم است برای آنها را به ترویج هسته ای خود را محصول/خدمات. امروزه ما می بینیم بسیاری از کسب و کار ترویج خدمات خود را به عنوان به خوبی به عنوان ترویج محیطی محصولات/خدمات است که حول محور اصلی خود محصول/خدمات. اکثر این بار این تشبثات کوچک و متوسط را ندارد قابلیت انجام یک نیاز است که می تواند منجر به بد دهان به دهان برای کسب و کار خود را در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. اجازه دهید ما به بازگشت به عنوان مثال; اگر یک کفش فروشنده در تلاش است به شدت ترویج جوراب به جای کفش از آن است که قصد ندارم به نفع کسب و کار در دراز مدت است.

ایجاد محتوای با کیفیت

حالا که ما تحت پوشش موضوعات از شناسایی مخاطبان هدف تعیین اهداف دست یافتنی حق انتخاب رسانه و ترویج مناسب محصول/خدمات اجازه دهید ما در حال حاضر نگاهی به نوع محتوای یک کسب و کار باید ترویج خود را در صفحات اجتماعی. یک کسب و کار همیشه باید تمرکز بر روی ایجاد محتوای با کیفیت خوب به جای نه-خوب کمیت محتوا. حتی اگر کسب و کار به روز رسانی صفحه خود را یک بار در روز تا زمانی که آن را مربوط به کسب و کار خود طرفداران در مورد هسته آن محصولات ارسال سراسر پیام روشن آن در نظر گرفته شده است به عنوان یک محتوای با کیفیت خوب. Antagonistically اگر یک کسب و کار پست به روز رسانی های متعدد که حتی مربوط به کسب و کار محصولات و خدمات منجر به کاربران با توجه به کسب و کار به عنوان جعلی/دادن. همچنین کسب و کارهای جدید باید سعی کنید و خودداری از ترویج کسب و کارهای دیگر خود را در سیستم عامل های اجتماعی در ابتدا.

ایجاد یک تقویم محتوا

ساخت یک کسب و کار کوچک موفق در سیستم عامل های اجتماعی است که هیچ کار کوچک است. این طول می کشد بسیاری از تلاش ها برای کسب و کار به نگه دارید تا خود را نسبت تبدیل. یکی از این تلاش است برای ایجاد یک تقویم محتوا. کسب و کارهای کوچک باید پیش بینی رویدادهای مهم و ایجاد یک تقویم محتوا درآمده است. در حالت ایده آل یک تقویم محتوا باید برنامه ریزی یک ماه در پیشبرد اما حتی هفتگی تقویم محتوا است که به شدت توصیه می شود. این کمک می کند تا کسب و کار برای جلوگیری از هر تاریخ و زمان آخرین دقیقه زحمتی استراتژی بسیار موثر تر و همچنین کمک می کند تا در ایجاد حس کنجکاوی در میان طرفداران وفادار خود را/مشتریان.

آزمون-آزمون مجدد

رسانه های اجتماعی است که به شدت غیر قابل پیش بینی. محتوای یک کسب و کار, پست, امروز, کار ممکن است برای فردا. از این رو کسب و کارهای کوچک باید همیشه تست و مطالب خود را قبل از انتشار آن در صفحات خود. تست مطالب نیز به پلت فرم کسب و کار کوچک را به ترویج. صاحبان کسب و کار کوچک باید همیشه همین مصرف کننده کلاه قبل از ارسال مورد هر محصول و ویژگی های به روز رسانی طرح و یا ارائه می دهد. یک مصرف کننده دیدگاه کلید در هنگام تست این محتوا که باید آپلود شود.

نگاه برای الهام

کسب و کارهای کوچک باید همیشه به دنبال الهام از یک رقیب که موفق است در همان رده. کپی و چسباندن رقبای ایده یا محتوا است که پاسخ ندارد. کسب و کارهای کوچک باید به دنبال نوع محتوا رقبای خود را در حال قرار دادن و استخراج استراتژی های خود را پس از آن. الهام بخش محتوا/داستان همیشه یک کسب و کار را به تلاش برای ایجاد محتوای خود را دارند که قابل قدردانی است و تمام. این کمک می کند تا در افزایش نام تجاری در نظر گرفتن دید تجاری موجب افزایش تبدیل برای کسب و کار.

محاسبه ROI

حتی کوچک تبلیغاتی بودجه قابل توجیه نیست اگر هیچ مکانیزم برای محاسبه بازگشت خود را در سرمایه گذاری. از آن مهم تر است در مورد کسب و کارهای کوچک. این بسیار مهم است برای کسب و کار کوچک برای نگه داشتن یک برگه در بودجه اختصاص داده شده به هر گونه تبلیغات و پس از آن ROI مرتبط با آن است. اگر برخی از ارتقاء به خوبی انجام نمی شود و یا کسب و کار است نه گرفتن نتایج مورد نظر با نام تجاری نگهبان همیشه می توانید نگاه برای سیستم عامل های دیگر به تولید با کیفیت تبدیل.

تجزیه و تحلیل و Re-استراتژی

وجود دارد می تواند بی حد و حصر موارد خاص که در آن یک کمپین/ارتقاء ممکن است کار برای یک کسب و کار است. این بدان معنا نیست که ارتقاء اشتباه است و یا محصول/خدمات خوب نیست. انجام یک تجزیه و تحلیل از مبارزات انتخاباتی است که به عنوان مهم به عنوان تنظیم هدف. این کمک می کند تا کسب و کار برای تدوین استراتژی آینده خود را در راه های موثر تر. در پایان هر کمپین برندها باید توجه داشته باشید این آموزش را از این کمپین و شناسایی اگر مطالب/ایده قدردانی شد توسط طرفداران خود را یا نه. این کمک می کند تا کسب و کار به جست و خیز عدم انجام به روز رسانی از ارتباطات آینده است.

افکار نهایی

رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک است که قطعا مفید و پربار. اگر به درستی و به دنبال کسب و کارهای کوچک می تواند به نفع فوق العاده از قدرت تبلیغات رسانه های اجتماعی.

[ad_2]