بازاریابی رسانه های اجتماعی – یک نام تجاری جدید تجربه

[ad_1]

رسانه های اجتماعی است که در واقع به عنوان یک نوع از “بازاریابی داخلی” که یک نوع خاص از استراتژی بازاریابی است که با تمرکز بر کشف شدن توسط مشتریان به جای اینکه فقط به دنبال مشتریان. این انجام شده است در حال توسعه یک رابطه بین برند و مشتری. از این رو بازاریابان کسب درآمد راه خود را به یک مصرف کننده زندگی به جای خرید یا گدایی راه خود را به عنوان با سنتی یا ‘خروجی’ تکنیک های بازاریابی. با توجه به تغییر در سبک زندگی جامعه امروز است و بسیاری از پیشرفت های فن آوری است که ما مانند caller ID, Tivo, iPads ها و تمشک اثربخشی بازاریابی خارجی است پیوسته در حال کاهش. این مردم به دور از در معرض بودن به رادیو و تلویزیون آگهی های بازرگانی و مجلات و telemarketers و بیشتر به سمت اینترنت و موتورهای جستجو اجتماعی.

به همین دلیل آن را در بهترین منافع خود را به کارشناسی کارشناسی ارشد هنر از استفاده از نام تجاری اجتماعی, شبکه تکنیک های به منظور ترویج کسب و کار شما, آیا بزرگ یا کوچک به منظور ایجاد آگاهی و علاقه است. با استفاده از رسانه های اجتماعی به شما اهرم به رقابت با مارک های بزرگتر و بزرگتر بودجه. وجود دارد چند سایت های رسانه های اجتماعی به طور خاص است که بسیار پر جمعیت و بازدید پس بهتر است برای شروع با متصل کردن به کسانی که به دلیل این تولید خواهد شد بسیار بزرگتر مخاطبان است.

ایجاد پروفایل های به عنوان بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی به عنوان امکان پذیر است اما پیشنهاد این است که شما اولین و مهمترین, شروع, Facebook, Twitter و LinkedIn. این همه رایگان و آسان و قابل دسترسی توسط اکثر مردم است. مطمئن شوید که برای استفاده از تمامی امکان Facebook ابزار مانند ارسال صفحه فن برای کسب و کار خود و شامل تصاویر پرسش و پاسخ, اطلاعات و منابع است که مخاطبان خود را پیدا مفید است, سرگرم کننده و جالب است. در توییتر همچنین شما می خواهد نیاز به راه اندازی یک حساب کاربری و سعی کنید برای سفارشی کردن صفحه به عنوان فرد و منحصر به فرد با سابقه و عنوان جاذب. با توییتر به شما داده می شود یک مقدار محدود از متن استفاده کنید تا مطمئن شوید به لینک کلمات به وب سایت یا وبلاگ خود که همچنین ایجاد ترافیک و امکان برداشت توسط موتورهای جستجو مانند گوگل. در نهایت با LinkedIn شما ایجاد یک حساب شخصی و شرکت صفحه که در آن شما می توانید لینک خود را در وب سایت شرکت به وبلاگ و از آن خواهد شد به اشتراک گذاشته شده با جامعه حرفه ای است. شما باید توانایی برای پاسخ به سوالات ارسال شده توسط مخاطبان هدف خود را که به شما “تخصص” در این زمینه است.

نگه داشتن در ذهن است که شما باید همیشه گوش دادن به آنچه که مخاطبان هدف خود را علاقه مند است و درخواست به طوری که شما می توانید با تهیه کردن به خود را می خواهد و نیاز درآمده است. اگر شما می تواند تشخیص دهد چه آنها در حال صحبت کردن در مورد و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر از, سپس شما می تواند مربوط به آنها و ایجاد ارزش با به اشتراک گذاشتن افکار خود و شرکت در طرح. این نیز مهم است به یاد داشته باشید که سایت های رسانه های اجتماعی باید استفاده نمی شود محصولات خود را به زمین و یا علامت های تجاری بلکه به ارتباط با گروه های از مردم که علایق و سلایق مشابه و به دنبال اطلاعات مفید و پاسخ. مهم این است که برای ایجاد اعتماد و محتوای ارزشمند در این سایت های رسانه های اجتماعی به طوری که آنها خواهد گذشت همراه اشاره شده و احیا شده توسط کاربران مختلف. ایده کلی این است که برای مردم آشنا و صحبت کردن در مورد شرکت شما و اگر شما می تواند به توسعه این سایت و ایستادگی کردن در هر راه ممکن است پس از آن شما خواهد شد مطمئن شوید که برای به انجام رساندن هدف خود را.

[ad_2]