آنچه به مراقب هنگام تبلیغات در Facebook

[ad_1]

Facebook یکی از بهترین مکان ها برای ساخت کسب و کار شما’ حضور آنلاین. این بزرگترین پایگاه کاربر ارائه به شما تن از مشتریان بالقوه را نیز به عنوان گزینه های بسیاری در این نوع از مواد شما می توانید استفاده کنید. این امر می تواند کاملا از دست رفته فرصت برای یک کسب و کار به استفاده از پلت فرم.

آن را بزرگ برای تبلیغاتی اما با مزایای آن آمده دستورالعمل است که باید به دنبال به مطمئن شوید که شما اقامت در Facebook به سمت خوب. که در اینجا آنچه شما باید در هنگام استفاده از Facebook تبلیغات.

مسائل مربوط به کپی رایت

Facebook کاملا به ویژه هنگامی که می آید به اجتناب از مواد کپی رایت شده. آنها خواهد شد و می تواند جلوگیری از محتوای خود را از نشان داده و یا حتی آن را حذف بدون اطلاع قبلی اگر آنها احساس می کنید که شما در حال نقض کپی رایت.

آیا استفاده از مواد کپی رایت در نظر گرفته شده بود یا نه, آن را هنوز هم تحت تاثیر مبارزات انتخاباتی خود را اگر شما تا به تقویت هر یک از پست های خود را.

آن را متوقف نمی وجود دارد. این مهم است که خود را کپی نمی آمد به عنوان “clickbait-y” و یا به صراحت به دنبال واکنش های. نه زیر Facebook تماس برای پست های با کیفیت می تواند منجر به مواد خود را به دست آوردن کمتر برسد. آن را تحت تاثیر خود را به طور کلی بهره وری.

کمتر مناسب آلی برسد

تغییر الگوریتم که Facebook آورده بر ما تمام اوایل سال جاری تغییر کرده است چگونه بازاریابان strategized Facebook مبارزات. هر کس به پست های مربوطه به عنوان به عنوان امکان پذیر است اگر آنها می خواهند از هر فرصتی از ظاهر شدن خود به کاربران خوردها. این است که به عنوان مخالف با تکیه بر پست گاهشناسی.

پس از یک مثل از یک کاربر نمی اطمینان حاصل شود که آنها را ببینید شما پست های دیگر افزایش کیفیت پست های خود را است. سرمایه گذاری و تلاش بیشتر به ساخت محتوای خود را در تاریخ همتراز با دیگر صفحات رقابت برای یک نقطه در تغذیه.

رقابت

به عنوان Facebook عالی تبلیغات کانال شما می توانید انتظار کسب و کارهای دیگر از جمله رقبای اصلی شما می شود نیز وجود دارد. این ممکن است به ایجاد یک تصور بیشتر دشوار است اما غیر ممکن نیست.

این همه نهفته است که چگونه خلاق شما در هنگام ایجاد هویت خود را به عنوان یک کسب و کار است. هنگامی که به دست آورد اما این به این معنی گرفتن وفاداری به برند از شما مشتریان.

بیش از حد پر هزینه

توجه داشته باشید که این تنها به احتمال زیاد به رخ می دهد اگر مبارزات انتخاباتی خود را ندارد موفق هست. نامناسب و هدف قرار دادن بیش از حد طولانی از افزایش مدت و چک کردن آمار خود را به طور منظم می تواند آسیب برساند یک کمپین اثربخشی.

چگونه یک کمپین موفق است که به عنوان مهم به عنوان مبارزات انتخاباتی خود را. تولید بسیاری از مواد را نمی ميانگين مقدار اگر آن را نمی کند رسیدن به حق مردم را تغذیه و یا اگر آنها بیمار از مواد به سرعت که آنها را مسدود صفحه.

اینها برخی از چیزهایی که به مراقب باشید زمانی که شما تصمیم به تبلیغ در Facebook. که نباید شما خاموش هر چند همانطور که با هر چیز دیگری که آن را محدود به برخی از مرتب کردن بر اساس گرفتن است.

اما این همه در آسان برای جلوگیری از زمانی که شما را با کار مناسب Facebook تبلیغات شریک برای مبارزات انتخاباتی خود را که می رود تا نشان دهد که چگونه به دنبال کمک متخصص با بازاریابی رسانه های اجتماعی یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

[ad_2]